Είναι το ατρακτίδιο "Ορφεύς ΙΙ" που έχει σχεδιάσει ο Χατζηαναστασίου. Το είχα ψάξει και είχα βρει φωτό με Ιταλικό F-104 με ίδιας ονομασίας recce pod από την δεκαετία του '80. Σύμπτωση;
To ατρακτιδιο φωτοαναγνωρισης "ORFEUS" , με φωτομηχανες απο αποσυρομενα RF-104G , που προσφερθηκε στις αρχες της δεκαετιας του '90 απο ελληνικη εταιρια στην ΠΑ. Και απορριφθηκε μετ'επαινων φυσικα.
Να συμπληρωσω οτι δοκιμαστηκε (συμφωνα με την Πτηση) σε ελληνικο F-104G. Επρεπε ομως να υπηρχε και δευτερο ερωτημα στο κουιζ , φιλε Aviationlive: τι σχεση εχει με τη βομβα λειζερ, αλλα ΟΚ , ας μην το καψουμε απο την αρχη!
Ατρακτίδιο αναγνώρισης Orpheus I. Στο παρελθόν είχε δοκιμαστεί και επί F-104G της Π.Α. ενώ σήμερα εξακολουθεί -θεωρητικά- να προσφέρεται από την εταιρεία ΒΟΣΑ. Αν δεν κάνω λάθος το ατρακτίδιο παλαιότερα προσφερόταν από την εταιρεία Ordtech ενώ ως επιλογή υπήρχε η δυνατότητα εφοδιασμού του με φωτομηχανές από το ήδη υπάρχον απόθεμα της Π.Α. (από αποσυρθέντα RF-5A/RF-104G).
Βλέπουμε ένα ατρακτίδιο Ελληνικής κατασκευής που δοκιμάστηκε περί το 1985-86 στα Α/Φ F-104. Συγκεκριμένα το ατρακτίδιο χρησιμοποιούσε τις φωτομηχανές του RF-84 αλλά μάλλον δεν προχώρησε πιθανό δεν είχε μίζα χαχαχα!!! Πρέπει να λέγονταν ΟΡΦΕΥΣ.
Ενω αν προχωρουσε θα εδινε τεραστιες δυνατοτητες αναγνωρισης στην πολεμικη αεροπορια,μια συγκριση με το τι περιελαμβανε το αντιστοιχο Ολλανδικο ατρακτιδιο(της ιδιας εποχης) ειναι χαρακτηριστικη.Πολλες φορες προσπαθουμε να ξαναανακαλυψουμε τον τροχο.
Nα αυτοδιορθωθω, oι φωτομηχανες στην αρχικη δοκιμη σε F-104 ηταν οντως απο τα αποσυρμενα RF-84 και οχι των RF-104 οπως εγραψα , αυτες (των RF-104) πηγανε αργοτερα για συμπληρωση εξοπλισμου των γερμανικων RF-4E που ειχαν ερθει γυμνα. Παρατηρω οτι καποιοι φιλοι (ονοματα δεν λεμε , υποληψεις δεν θιγουμε , τσιμουχα τον λενε) εξακολουθουν να περιμενουν πως και πως στο PC για ζουμερα κουιζ! Νεο κουιζ: Ποιος αραγε δεν ηθελε το ατρακτιδιο που θα αποσυρε μια ωρα αρχιτερα τα ενεργοβορα RF-4Ε? Γιατι δεν το κοιτανε εστω και τωρα? (δεν περιμενω απαντησεις...)
Ωχ, τι μασκαρας ηταν αυτος φιλε Τσιμουχα, τελειωσε και το τριωδιο! Εδω εχουμε και καλυτερους βεβαια: http://www.airfighters.com/photo/41682/M/Greece-Air-Force/Convair-F-102A-Delta-Dagger-8-10/61079/ http://www.airliners.net/photo/Greece---Air/Dassault-Mirage-2000EG/1101948/ Ενταξει , ο τελευταιος δεν ειναι μασκαρας...
Είναι το ατρακτίδιο "Ορφεύς ΙΙ" που έχει σχεδιάσει ο Χατζηαναστασίου. Το είχα ψάξει και είχα βρει φωτό με Ιταλικό F-104 με ίδιας ονομασίας recce pod από την δεκαετία του '80. Σύμπτωση;
Μορφεας,κουρεας, κατι τετοιο.
To ατρακτιδιο φωτοαναγνωρισης "ORFEUS" , με φωτομηχανες απο αποσυρομενα RF-104G , που προσφερθηκε στις αρχες της δεκαετιας του '90 απο ελληνικη εταιρια στην ΠΑ. Και απορριφθηκε μετ'επαινων φυσικα.
Να συμπληρωσω οτι δοκιμαστηκε (συμφωνα με την Πτηση) σε ελληνικο F-104G. Επρεπε ομως να υπηρχε και δευτερο ερωτημα στο κουιζ , φιλε Aviationlive: τι σχεση εχει με τη βομβα λειζερ, αλλα ΟΚ , ας μην το καψουμε απο την αρχη!
Το Ολλανδικο ηταν κλασεις ανωτερο,απο το συνονοματο Ελληνικο.
http://i1172.photobucket.com/albums/r572/AHZ6647/image001_zps51421089.png
http://i1172.photobucket.com/albums/r572/AHZ6647/image001_zps1a8b5e73.png
http://i1172.photobucket.com/albums/r572/AHZ6647/image001_zpsa15c5ed5.png
Ατρακτίδιο αναγνώρισης Orpheus I. Στο παρελθόν
είχε δοκιμαστεί και επί F-104G της Π.Α. ενώ σήμερα εξακολουθεί -θεωρητικά- να προσφέρεται από την εταιρεία ΒΟΣΑ. Αν δεν κάνω λάθος το ατρακτίδιο παλαιότερα προσφερόταν από την εταιρεία Ordtech ενώ ως επιλογή υπήρχε η δυνατότητα εφοδιασμού του με φωτομηχανές από το ήδη υπάρχον απόθεμα της Π.Α. (από αποσυρθέντα RF-5A/RF-104G).
Βλέπουμε αυτό! :) http://bosa.gr/wp-content/gallery/reconnaissance_pod/digital-capabilities-day-night.jpg
ελληνικης κατασκευης ORPHEUS I αλλααααα...
Ατρακτίδιο αναγνώρισης ORPHEUS I της ελληνικής εταιρείας BOSA S.A. Λοιπά στοιχεία για τις δυνατότητές του δεν έχω :(
Βλέπουμε ένα ατρακτίδιο Ελληνικής κατασκευής που δοκιμάστηκε περί το 1985-86 στα Α/Φ F-104. Συγκεκριμένα το ατρακτίδιο χρησιμοποιούσε τις φωτομηχανές του RF-84 αλλά μάλλον δεν προχώρησε πιθανό δεν είχε μίζα χαχαχα!!! Πρέπει να λέγονταν ΟΡΦΕΥΣ.
Ενω αν προχωρουσε θα εδινε τεραστιες δυνατοτητες αναγνωρισης στην πολεμικη αεροπορια,μια συγκριση με το τι περιελαμβανε το αντιστοιχο Ολλανδικο ατρακτιδιο(της ιδιας εποχης) ειναι χαρακτηριστικη.Πολλες φορες προσπαθουμε να ξαναανακαλυψουμε τον τροχο.
Όλοι σωστοί
http://www.aviationlive.org/2014/03/orpheus-i.html
Nα αυτοδιορθωθω, oι φωτομηχανες στην αρχικη δοκιμη σε F-104 ηταν οντως απο τα αποσυρμενα RF-84 και οχι των RF-104 οπως εγραψα , αυτες (των RF-104) πηγανε αργοτερα για συμπληρωση εξοπλισμου των γερμανικων RF-4E που ειχαν ερθει γυμνα. Παρατηρω οτι καποιοι φιλοι (ονοματα δεν λεμε , υποληψεις δεν θιγουμε , τσιμουχα τον λενε) εξακολουθουν να περιμενουν πως και πως στο PC για ζουμερα κουιζ!
Νεο κουιζ: Ποιος αραγε δεν ηθελε το ατρακτιδιο που θα αποσυρε μια ωρα αρχιτερα τα ενεργοβορα RF-4Ε? Γιατι δεν το κοιτανε εστω και τωρα? (δεν περιμενω απαντησεις...)
Μανωλη μπλογκ χωρις κουιζ ειναι σαν φαγητο χωρις αλατι(παρολο που ειμαι φαν των αναλατων εδεσματων),ειναι αυτο το κατι που δινει την νοστιμια.
Kανονικα επρεπε να μπει στα κουιζ,αλλα αφου αφορα το F-84 το βαζω εδω
http://i1172.photobucket.com/albums/r572/AHZ6647/image002_zpsce40b53b.gif
Ωχ, τι μασκαρας ηταν αυτος φιλε Τσιμουχα, τελειωσε και το τριωδιο! Εδω εχουμε και καλυτερους βεβαια:
http://www.airfighters.com/photo/41682/M/Greece-Air-Force/Convair-F-102A-Delta-Dagger-8-10/61079/
http://www.airliners.net/photo/Greece---Air/Dassault-Mirage-2000EG/1101948/
Ενταξει , ο τελευταιος δεν ειναι μασκαρας...