Αναστολή Λειτουργίας Της 113 Filo

aviationlive | 4/23/2014 04:56:00 μ.μ. | 2 σχόλια

Σύμφωνα με τον ιστότοπο kokpitaero,  η 113 Filo "Işık" με έδρα το Eskişehir/Δορύλαιον, ανέστειλε τη λειτουργία της. Η μοίρα είχε στη διάθεση της περίπου 10 RF-4ETM Phantom τα οποία θα παραδώσει στην 173 Filo "Safak" ώστε να συνεχίσουν το έργο τους από την Malatya/Μελιτηνή... μιας και οι ανάγκες για "τακτική αναγνώριση" είναι αυξημένες στο ανατολικό μέτωπο.

69-7512, RF-4ETM, 113 Filo
(C) Bjorn van der Flier

Τα κυριότερα προγράμματα εκσυγχρονισμού των αεροσκαφών :

Πρόγραμμα Isik : Συνολικά 18 αεροσκάφη, 7 "Peace Diamond II" και 11 πρώην Γερμανικά (άλλες πηγές αναφέρουν 22) επιλέχθηκαν για να υποβληθούν στο πρόγραμμα "Isik" που περιελάμβανε τη δομική ενίσχυση των Phantom και τον μερικό εκσυγχρονισμό των ηλεκτρονικών τους. Τα πρώτα δυό RF-4ETM παραδόθηκαν το Μάιο του 2009 και τον Ιούνιο του 2010 το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε.

Πρόγραμμα TARP : Η αρχική σύμβαση του 1999 μεταξύ ΙΑΙ και τουρκικής κυβέρνησης προέβλεπε την παράδοση τουλάχιστον τεσσάρων ατρακτιδίων αναγνώρισης Condor LOROP. Τα ατρακτίδια δεν ικανοποίησαν τις τουρκικές απαιτήσεις λόγω τεχνικών δυσλειτουργιών που παρουσίασαν, κυρίως στην μετάδοση των φωτογραφιών στον κλωβό εδάφους μέσω ραδιοξεύξης. Οι προσπάθειες αντιμετώπισης του προβλήματος από την ισραηλινή εταιρία δεν καρποφόρησαν και έτσι τα ατρακτίδια (τουλάχιστον κάποια από αυτά) επεστράφησαν το 2006. Μετά από συνεχείς διαπραγματεύσεις, το 2008, οι δύο πλευρές κατέληξαν σε νέα συμφωνία ύψους 165 εκατομμυρίων δολαρίων για την προμήθεια τεσσάρων ατρακτιδίων Condor ΙΙ  και δυο ατρακτιδίων EL/M-2060P με ραντάρ συνθετικής απεικόνισης (SAR). Ταφόπλακα στο πρόγραμμα έβαλε το περιστατικό του Μαβί Μαρμαρά.(enkripto)


"Εκσυγχρονισμός" Φωτομηχανών : Η δυσκολία υποστήριξης των φωτομηχανών του RF-4E, οδήγησε στα τέλη του 2008 την THK να "τρέξει" ένα project για τον εκσυγχρονισμό της φωτομηχανής KS-87 (η φωτομηχανή που βλέπει εμπρός και κάτω) με τη χρήση εμπορικών υλικών. Αν και δεν υπάρχουν λεπτομέρειες για το πρόγραμμα ούτε για την κατάληξη του, πιθανολογείται ότι επιχειρήθηκε η αντικατάσταση του "φίλμ" με την ενσωμάτωση κοινής DSLR στο σώμα της KS-87.



Category: , ,

2 σχόλια

  1. strategy says:

    Πόσα RF-4ETM παραμένουν επιχειρησιακά; Από 18 που εκσυγχρονίστηκαν, υπάρχουν 3 καταγεγραμμένες απώλειες.

  2. Οι μετακινήσεις αεροσκαφών μεταξύ των μοιρών και τα δημοσιεύματα προκαλούν σύγχυση.

    Δημοσίευμα αυτού του μήνα αναφέρει πως η 113 Filo επιχειρούσε με περίπου 10 αεροσκάφη χωρίς να προσδιορίζεται η τύχη των αεροσκαφών της 173 Filo.

    Σε άλλο δημοσίευμα (με τις ευλογίες του τουρκικού επιτελείου) ο δημοσιογράφος γράφει πως 18 RF έχουν εκσυγχρονιστεί και αναφέρει το ενδεχόμενο ο πραγματικός αριθμός τους να είναι 22 αεροσκάφη.

    Το περασμένο Σεπτέμβρη που έπεσε το 3ο RF αρκετοί θεώρησαν ότι ανήκε στην 113 Filo εξαιτίας των προγενέστερων δημοσιευμάτων που ήθελαν την 173 να έχει παραδώσει τα αεροσκάφη της. Αλλά τα τουρκικά μέσα ανέφεραν πως το αεροσκάφος ανήκε στη 173 Filo.

    Ένας από τους χειριστες φορα τα σήματα της μοίρας Safak
    http://2.bp.blogspot.com/-jcXLcV3-n3c/Uk0E21vFmMI/AAAAAAAAZVE/OfYwUQQuBns/s1600/40477_85097_30092013181155_3.jpg