Η Δεύτερη Επίδειξη Της Ομάδας ''ΖΕΥΣ'' Στην Ολλανδία

aviationlive | 6/21/2014 07:10:00 μ.μ. | 16 σχόλια


21.06.14 Zeus Demo Team Flight Display @ Gilze Rijen

Category: , ,

16 σχόλια

  1. Ανώνυμος says:

    ROYAL GREEK AIR FORCE??
    ότι να'ναι......

  2. Ανώνυμος says:

    Οι CFT, το χαρακτηριστικο, υποτιθεται, γνωρισμα του solo demo team μας τι απεγιναν;

  3. Έχει παρατηρηθεί ότι τα Block 52+ δεν φορούν της CFT εκτός συνόρων, παρα μόνο σε χώρες που υπάρχει σχετική υποδομή (π.χ.Πολωνία).



  4. Ανώνυμος says:

    Είναι πιθανότατα για λόγους ασφαλείας, γιατί σε περίπτωση ενεργοποίησης της EPU πρέπει να αφαιρεθεί το μπροστινό τμήμα της δεξιάς CFT για να καθαριστεί το σύστημα από την (τοξική) υδραζίνη. Χωρίς τον κατάλληλο εξοπλισμό και χωρίς εξειδικευμένο προσωπικό αυτό θα ήταν αδύνατο. Στην Πολωνία φυσικά έχουν F-16 με CFTs οπότε έχουν τα κατάλληλα μέσα για την αντιμετώπιση τέτοιου περιστατικού.

  5. Manolis says:

    Υδραζινη εχουν ολα τα F-16 και οποια χωρα εχει τετοια, εχει και ομαδα που ασχολειται με τον χειρισμο της τοξικης αυτης ουσιας. Γνωση χειρισμου υδραζινης πρεπει να εχουν και οι υπολογοι εδαφους του Ζευς:
    https://www.youtube.com/watch?v=elkeSUPwLHI
    Νομιζω οτι σε περιπτωση ενεργοποιησης της EPU (για εφεδρικη ισχυ) σε αεροσκαφος , τα προβληματα προς αντιμετωπιση μαλλον θα να ειναι πολυ περισσοτερα.
    Μια και αναφερθηκε, αντε ενα ενδιαμεσο, ποιο αλλο επιχειρησιακο μαχητικο χρησιμοποιουσε υδραζινη?

  6. Manolis says:

    Σωστος , μιγμα υδραζινης ως καυσιμο του πυραυλοκινητηρα , γνωστο ως C-stof στην (επιχειρησιακη) εκδοση ME-163 Β-1 . Αλλο πετουμενο με υδραζινη θυμασαι?

  7. Ανώνυμος says:

    Grumman X-29A,Concorde και πιθανον(δεν το εψαξα) F-2.

  8. Ανώνυμος says:

    Φίλε Manolis δεν με κατάλαβες μάλλον. Όταν φοράει CFTs το αεροσκάφος και ενεργοποιηθεί η EPU πρέπει να αφαιρεθεί το μπροστά δεξί τμήμα της CFT. Αυτό απαιτεί ειδικό γερανό και προστατευτικές φόρμες για τους τεχνικούς που εκετελούν την διαδικασία. Για αυτό δεν φοράει CFTs σε χώρες που δεν έχουν F-16 με CFTs, γιατί δεν υπάρχει ο εξοπλισμός και η αντίστοιχη εκπαίδευση.

  9. Manolis says:

    Nαι , δεν διαφωνουμε, η ικανοτητα προσθαφαιρεσης CFT και ο σχετικος εξοπλισμός που αναφερε και ο οικοδεσποτης μας παραπανω ειναι η ειδοποιος διαφορα και οχι ο χειρισμος της υδραζινης.
    Γιαννη , υδραζινη ως κυρια κινητηριος δυναμη χρησιμοποιουταν και στο παλαι ποτε space shuttle (στους κινητηρες ελιγμων), πετουμενο με την ευρεια εννοια στη φαση της (αναγκαστικης) προσγειωσης.

  10. Ανώνυμος says:

    Μανωλη εψαχνα για αεροπλανα,και σε πυραυλους εχει χρησιμοποιηθει.

  11. Ανώνυμος says:

    Δεν έχουμε την πολυτέλεια να στερήσουμε ένα μάχιμο αεροσκάφος από τις υπηρεσίες readiness για τις ανάγκες του Demo. Δεν είμαστε Βέλγιο ούτε Ολλανδία και όλα τα αεροσκάφη μας είναι απαραίτητα μέχρι το τελευταίο. Οπότε δύσκολο να βαφτεί F-16 μόνιμα και ειδικά 52ρι. Τα αυτοκόλλητα είναι μία λύση αλλά όπως έχουμε δει πολλές φορές αντέχουν μόνο για μία ή δύο πτήσεις.

  12. Manolis says:

    Σωστα Το τελευταιο της 341 που βαφτηκε, ειχε λεει απο κατω ενα ειδικο υποστρωμα ωστε αν βγει το αυτοκολλητο , αφηνει την παραλλαγη αθικτη απο κατω.
    Στα μαχητικα μαλλον ειναι το προβλημα φθορας, γιατι τα αυτοκολλητα αλλου αντεχουν χρονια:
    http://www.airpics.net/photo/752-Lockheed-C-130H-Hercules-Hellenic-Air-Force/28687

  13. Πυγμαλίων says:

    Άσε μας ρε ανώνυμε 4.04 που δεν είμαστε Ολλανδία-Βέλγιο.Λες και στις καθημερινές αναχαιτίσεις-εκπαίδευση της ΤΗΚ παίζει τόσο ρόλο αν ένα F-16 αντί 100% ghost έχει βαμμένο το κάθετο σταθερό.

  14. Η ένσταση του και το παράδειγμα των χωρών της Benelux δεν αφορά το οπτικό αποτέλεσμα του αεροσκάφους. Λίγο προσοχή σε αυτά που γράφουμε και tact δεν βλάπτει ειδικά όταν δεν ξέρουμε με ποίον συνομιλούμε.