Ενδιάμεσο ''Quiz 34''

aviationlive | 7/01/2014 06:30:00 μ.μ. | 20 σχόλια

DSC05106

Με αρκετή καθυστέρηση... σε αυτό το ενδιάμεσο quiz ο καθένας μπορεί να προσθέσει "σταθμούς" από την 40ετη προσφορά του Corsair στην ΠΑ.

  • 06.05.75 : Πρώτη πτήση A-7H με χειριστή τον Jim Read
  • 04.03.ΧΧ : Πρώτη πτήση TA-7H (Bu/No 161218) με χειριστες εμπρος τον Jim Read εμπρος και Bob Dewey πισω.
  • 28.11.75 : Τελετή ένταξης σε υπηρεσία 
  • XX.XX.80 : Συμμετοχή στην άσκηση ''Κρανέα 80''
  • 29.05.83 : Συμμετοχή σε αεροπορική επίδειξη (;) στην α/β RAF Mildenhall
  • XX.XX.84 : Συμμετοχή σε αεροπορική επίδειξη (;) στην α/β RAF Coltishall (Bu/No 159938 & 161222) 
  • XX.XX.XX : Sqn Exchange, 5 Jaguar της 17 Sqn συνεκπαιδεύτηκαν με A-7H Corsair της 347ΜΒ
  • 09.10.94 : 4 A-7H της 345 ΜΒ υπό την συνοδεία 2 F-16C Block 30 της 330 Μ απογειώνονται απο την 115 ΠΜ και συμμετέχουν στην άσκηση Νικηφόρος 94. Τα ελληνικά μαχητικά μετά απο πτήση 23΄ φτάνουν στην Κύπρο και παραμένουν για 1 ώρα. Είναι η πρώτη φορά μετά απο 30 χρόνια που συμβαίνει αυτό.
  • 24.09.07 – 01.10.07 : Η 335 ΜΒ συμμετέχει στην άσκηση “Arctic Tiger 07” που διεξάγεται στην αεροπορική βάση Orland με 3 A-7E (S/N 158825 «Τίγρης», 159645, 160728) και 1 TA-7C (S/N 156787). 





 

Category: ,

20 σχόλια

  1. Vasilis 07 says:

    9/10/94: 4 A-7H της 345 ΜΒ υπό την συνοδεία 2 F-16C Block 30 της 330 Μ απογειώνονται απο την 115 ΠΜ και συμμετέχουν στην άσκηση Νικηφόρος 94. Τα ελληνικά μαχητικά μετά απο πτήση 23΄ φτάνουν στην Κύπρο και παραμένουν για 1 ώρα. Είναι η πρώτη φορά μετά απο 30 χρόνια που συμβαίνει αυτό.

    24/9/07 – 1/10/07: Η 335 ΜΒ συμμετέχει στην άσκηση “Arctic Tiger 07” που διεξάγεται στην αεροπορική βάση Orland με 3 A-7E (S/N 158825 «Τίγρης», 159645, 160728) και 1 TA-7C (S/N 156787).

  2. Manolis says:

    -Air Show (static display) RAF Mildenhall , May 29th 1983:
    https://www.flickr.com/photos/emdjt42/4867057838/in/set-72157615984884273
    https://www.flickr.com/photos/emdjt42/3575652672/in/set-72157615984884273

    - Τα TA-7C 154477 και 156738 ειναι τα 2 Κορσερ που αμέσως μετά την απόσυρσή τους από το USNavy και μέχρι την παράδοσή τους στην Π.Α. το 1996 εντάχθηκαν στον στόλο της ιδιωτικής εταιρείας αεροπορικών εφαρμογών και ερευνών Thunderbirds Aviation για δοκιμες αφεσης οπλων, αποκτώντας πολιτικα νηολόγια N164TB και N165TB αντίστοιχα:
    https://www.flickr.com/photos/elaref/9757413092/in/pool-chancevought
    https://www.flickr.com/photos/elaref/9757732593/in/pool-chancevought|elaref
    http://www.myaviation.net/search/photo_search.php?id=01470175

    Πιθανότατα πρόκειται για τα μόνα μαχητικά της Π.Α. που πέταξαν (και) με πολιτικό νηολόγιο! Οπτικά ξεχώριζαν στην ΠΑ απο μια μεγαλη προσθετη κεραια (μαλλον πολιτικου ραδιοβοηθηματος) ακριβως πισω απο το πιλοτηριο:

    http://www.airplane-pictures.net/photo/35505/154477-greece-hellenic-air-force-ltv-ta-7c-corsair-ii/
    http://www.airliners.net/photo/Greece---Air/LTV-TA-7C-Corsair/1012893/&sid=2c73d3056d4bfd27b504edf7eacaae68

  3. Manolis says:

    Στο 43:11 μαλλον το παλαιοτερο εγχρωμο βιντεο ελληνικου Α-7Η: https://www.youtube.com/watch?v=FPfXRQw0_d4
    Απο τις αρχες:
    https://www.youtube.com/watch?v=7upLNAgeRTA

  4. Ανώνυμος says:

    Γνωρίζω πάρα πολλά χρόνια αυτόν που ήταν δ/κτης στην 115 Π.Μ όταν παραλάβαμε τα Κορσέρ. 'Ηταν και στην επιτροπή της Π.Α που είχε πάει στις Η.Π.Α για να δει τα Α-7 πριν γίνει η αγορά τους. Είχαν πάει για μερικές μέρες στο αεροπλανοφόρο John Kennedy. Τους έκαναν εντύπωση τα όσα είδαν.....
    Γιάννης

  5. Πυγμαλίων says:

    XX.XX.96 : Τα TA-7C 154477 και 156738 εντάσσονται στη δύναμη της εταιρείας αεροπορικών εφαρμογών και ερευνών Thunderbirds Aviation για δοκιμες αφεσης οπλων, αποκτώντας πολιτικα νηολόγια N164TB και N165TB

    Αυτό το τελευταίο δεν νομίζω ότι μπορεί να θεωρήθεί ¨σταθμός¨ των Corsair σε ελληνική υπηρεσία

  6. John είσαι επίκαιρος. Πυγμαλίων μάλλον έχεις δίκιο.

  7. Manolis says:

    Σωστα Πυγμαλίων . Eχει να κανει περισσοτερο με προηγουμενο σχολιο του οικοδεσποτη μας οτι μαλλον θα συνεχισουν την καριερα τους εκτος ΠΑ. BTW, τους ειχαν φορεσει και καμερες για τις ριψεις. Kατι αναλογο εγινε και στην ΠΑ κατα την πιστοποιηση των AFDS σε 1 Α-7Η και 1 Α-7Ε.

  8. Vasilis 07 says:

    Ακόμα έναν ¨σταθμό¨

    6/5/75: Πραγματοποιείται η πρώτη πτήση του A-7H Corsair II (S/N 159662) της ΠΑ με χειριστή τον Jim Read

  9. Ανώνυμος says:

    H φετινη Κρανεα θα ειναι το κυκνειο ασμα των Α-7.

  10. kostis says:

    Εγω σας λεω οτι τα Α-7 δεν θα αποσυρθουν το φθινοπωρο.......ακουστεμε.Το κενο στην αμυνα δεν θα καλυφθει συντομα αν φυγουν. Aποστολες CAS στον εβρο ειναι Α και Ω. Τα RF-4 παραμενουν και ορθος παραμενουν μεχρι το 18..... {δες Air Power & Technology} Το ιδιο θα γινει και με τα κορσερ. Και μην μου αρχισετε τις διαφωνιες.

  11. Ανώνυμος says:

    @Κλαδιανός
    Τα Α-7 θα αποσυρθούν Οριστικά στις 10 Οκτωβρίου 2014.
    Γιάννης

  12. kostis says:

    Το κενο θα ειναι βαρυ στον αμυντικο σχεδιασμο

  13. Τα E παραχωρήθηκαν ως "ΑΩ" για τις διευκολύνσεις που παρείχαμε στο πόλεμο του Κόλπου ή πωλήθηκαν; Επειδή σε αρκέτες σελίδα (όπως αυτή που δίνει ο Χρήστος) αναφέρει sold to Greece.

  14. Ανώνυμος says:

    Ουσιαστικα πουλημα ηταν και αυτο,πουλημα συμπεριφορας εκ μερους μας.

  15. Ανώνυμος says:

    επειδη μεταξυ κρατων δεν "προβλεπεται" παραχωρηση (θα μπορουσαν να αντιδρασουν οι εταιριες κατασκευης πχ αεροσκαφων ή αρματων) η πωληση γινετε με ποσα της ταξης του 1 δολαριου. και μια αλλη λεπτομερια για τα δικα μας Ε όπως και με τα Ρ της Πορτογαλλιας τα δικα μας "παραχωρηθηκαν" μετα τον πολεμο του κολπου όμως κατα διαστηματα αγοραστικαν και μεσα στο 2000+ και αλλα ολοκληρα ΑΦ για να γινουν ανταλλακτηκα γιατι το κοστος ηταν μικροτερο απο να πεις στην USAF πχ θελω μια πτερυγα που θα πηγαινε τεχνικο προσωπικο στην ερημο για να καθετε να λυνει την πτερυγα την οποια θα στην πουλησει αναγκαστηκα σαν ανταλλακτικο (σε τετοιες περιπτωσεις το λογιστικο συστημα της Αμερικης δεν αναγνωριζει καινουργιο ή μεταχειρισμενο οπως στους μαντραδες λιανικης πχ αλλα σας ευχρηστο ή αχρηστο)
    Χρηστος

  16. Ανώνυμος says:

    @J M (T) δεν συμφωνω στην αποψη περι πουληματος συμπεριφορας, γιατι απο την στιγμη που ανηκεις σε μια ομαδα πρεπει να παιξεις τωρα εαν παρεις και πριμ δεν ειναι κακο αλλα καλοδεχουμενο, που στην περιπτωση των Ε ηταν το κατι παραπανω (εκτος και ηταν να παρουμε Α-10-απο τα λιγα α/φ USAF που μ'αρεσουν, γιατι ειμαι λατρης του USNAVY στα αεροσκαφη) ή κανενα 16αρι ακομα και πηραμε τα Ε)
    Χρηστος

  17. Ανώνυμος says:

    J M T που τα βρισκεις αυτα τα link....? Απιστευτα!!!! Επειδη υποθετω οτι ειναι απο το 74 εως 78 (για τους κινητηρες των Α-7 οπου απο το 75 ειχαμε τεραστιο προβλημα και ειχαμε χασει μεχρι το 78 σχεδον 5 α/φη), να σου πω κατι που ξερεις ηδη, οτι εκεινα τα χρονια ΔΕΝ υπηρχε συγκριση ΠΟΙΟΤΙΚΗ αναμεσα στις 2 χωρες F-1, F-4 & A-7 και εκεινοι F-4 και δεν ειναι μονο τα Α/Φ ειναι και τα πλοια και τα αρματα μαχης και μιλαμε για μια χωρα πολυ μεγαλη εδαφικα στο ανατολικοτερο μερος του χαρτη για το ΝΑΤΟ με μια ΕΣΣΔ απο πανω και ενα Ισλαμικο - Αντιαμερικανικο Ιραν απο κατω. το περιφημο 7-10 εαν το παρουμε στεγνα αριθμητικα ηταν πολυ υπερ Ελλαδας γιατι τα μεγεθη μας δεν ειναι αντιστοιχα ουτε πληθυσμιακα ουτε εδαφικα και το ευχαριστω πιο ηταν; "εξω οι βασεις του θανατου", κυνηγητο οπου τους βρισκαμε ξεμπαρκους σε Χανια , Νεα Μακρη κοκ, πορειες και μην ξεχναμε την 17Ν και τις βομβες σε μπαρακια που συχναζαν στρατιωτες των ΗΠΑ, και για να ξαναπαω στο 7-10 και στα Α-7, F-1 (αν και τα αγορασαμε απο τους Γαλλους πιστευω οτι εαν ηθελαν δεν θα τα παιρναμε...) μην ξεχναμε οτι το "οταν εμεις χτιζαμε τον Παρθενωνα εσεις μενατε σε σπηλιες" ισχυει και εδω, οταν ολα μας τα Α/Δ ειχανε shelter οι γειτονες και ¨συμμαχοι¨στα πλαισια του ΝΑΤΟ τα αεροπλανα τους τα ειχαν χυμα στην "εξοχη"... μετα το ΄80 αρχισαν να φτιαχνει shelter το ΝΑΤΟ στην Τουρκια και γι'αυτο οπτικα ξεχωριζουν και απο τα δικα μας
    Χρηστος
    Υ.Γ με τσακισες με το κουϊζ 98 πεφτω για υπνο και το βλεπω στα ονειρα μου

  18. Ανώνυμος says:

    Το οτι δεν υπηρχε συγκριση ειναι γνωστο,οπως και το οτι το 7-10 σαφως και ηταν υπερ μας.Θυμαμαι ενα αρθρο στα ΝΕΑ(1977) με τιτλο "Φοβος και τρομος η αεροπορια μας για τους Τουρκους",ειχα φαει ολο τον κοσμο για να βρω την εφημεριδα,Για τα shelter στο τελος μας περασανε οι απεναντι,καποια στιγμη ειχα μετρησει κοντα στα 600.Το κουιζ ειναι απο τα καλα,μολις το ειδα ειπα πολυ καλο για κουιζ,τελικα ειναι ενα κοινο αεροπλανο.

  19. Manolis says:

    Λειπει η ημερα αφιξης των πρωτων Α-7 στην Ελλαδα , η οποια συγκεντρωνει καποιες αμφιβολιες. Καποιες πηγες αναφερουν την αργια (!) της 15ης Αυγουστου του 1975...:
    http://www.aviation-report.com/en/912/
    http://hellarmforces2010.blogspot.gr/2013/09/quiz-no7_8.html
    ...και καποιες αλλες αναφερουν την 30η Αυγουστου του 1975 :
    ΠΤΗΣΗ 128 - Οκτώβριος 1995
    http://library.techlink.gr/ptisi/article.asp?mag=2&issue=155&article=3956
    ΑΝΑΧΑΙΤΙΣΗ Νο 17 Οκτώβριος 2006
    Υπαρχει μια λογικη εξηγηση που ισως βγαλει ολες τις πηγες... σωστες :
    Τα πρωτα Α-7Η, ηρθαν πραγματι το δεκαπενταυγουστο του '75, αλλα δεν προσγειώθηκαν στην Α.Β. Σούδας (115 Π.Μ.) που θα αποτελούσε την επίσημη έδρα τους, αλλά στον Άραξο (116 Π.Μ.) όπου και παρέμειναν για 15 μερες περιπου, έως ότου ολοκληρωθηκαν εργασίες ανακατασκευής και επέκτασης του διαδρόμου της πρώτης. Συμφωνα με αυτη την εκδοχη, πραγματι στη Σουδα εφθασαν επισημα στις 30/8/75. Ολοι παντως συμφωνουν οτι τα 2 πρωτα Κορσερ που προσγειωθηκαν στην Ελλαδα, ηταν τα 159662 και 159664 ενω καπου αναφερεται και το 159963 (ακολουθει δωρο για τον οικοδεσποτη μας και τη σχετικη στηλη s/n) :
    http://www.millionmonkeytheater.com/a7pics/159962.jpg
    http://www.aero-web.org/database/aircraft/getimage.htm?id=8827
    http://www.millionmonkeytheater.com/a7pics/159963.jpg

    Mερικες ακομη εντυπωσιακες και οχι πολυ γνωστες φωτο Α-7Η, με εμφανη BuNo:
    http://www.aero-web.org/database/aircraft/getimage.htm?id=13534
    https://www.flickr.com/photos/67059504@N07/7616723736
    http://www.aero-web.org/database/aircraft/getimage.htm?id=4301

    Η κασκα του χειριστη στο πρωτο Α-7Η, μοιαζει πολυ με αυτες που βλεπουμε σε αεροπορους του USNavy στο Βιετναμ:
    http://forum.valka.cz/files/haf_a7-3w_137.jpg

    Μερικες μαλλον αγνωστες φωτογραφιες της Vought , απο ΤΑ-7Η προ παραδοσης στην ΠΑ! Δυστυχως δεν υπαρχουν αλλα στοιχεια , ημερομηνιες ή εστω οι αριθμοι σειρας , οποιος μπορει να αναγνωρισει οτιδηποτε παραπανω, θα ειναι χρησιμο:
    http://www.aero-web.org/specs/vought/ta-7h.htm

    Ειναι γνωστο οτι καποια στιγμη , για χρηση με τα Α-7Ε , παραληφθηκαν και ατρακτιδια ανεφοδιασμου στον αερα D-704 της Douglas. Συμφωνα με την μαρτυρια του κ. Larry Powell απο το Jacksonville της Φλοριδας, η εκπαιδευση σε αυτο διηρκεσε 5 εβδομαδες το 1997 :
    " Worked with the Helinic Air Force in 1997, teaching their personnel D704 Air Refueling Store maintenance/use. Had a great time in Greece, only wish I could have stayed longer than 5 weeks. (29/09?2005 )"
    http://www.aero-web.org/specs/vought/a-7h.htm

    Λιγο πριν το κυκνειο ασμα των Α-7Η:
    http://i163.photobucket.com/albums/t304/Matia348/T_A-7H_21_02_07.jpg

    Ιωάννινα , 21/02/07 φωτο του K.Ντασιου, απο το modelclub.gr . Σχηματισμός finger four από τέσσερα Corsair Hotel της 336. Ηγείται το TA-7H 161221, αριστερά του το A-7H 159939 και δεξιά του τα Α-7Η 159954 και 159665 (ή 159965 ? κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη).

  20. Ανώνυμος says:

    http://www.vought.org/photo/html/pta-7h.html