Αυξημένη Δραστηριότητα Για Την 131ΣΜ

aviationlive | 9/01/2014 05:35:00 μ.μ. | 4 σχόλια

Από το τελευταίο τεύχος του περιοδικού Skywatch διαβάζουμε :


Category: ,

4 σχόλια

  1. Ανώνυμος says:

    Καμιά πρόχειρη μετάφραση; :Ρ

  2. Manolis says:

    H -λακωνικη- πρόχειρη μετάφραση:
    Καλα που εχουμε και τις προωθημενες βασεις στο Ακτιο και το Ικονιο, διοτι τωρα στο Geilenkirchen ανακατασκευαζουμε το διαδρομο προσγειωσης. https://www.facebook.com/NATOE3AComponent
    Ασε που:
    Α) ειναι πιο κοντα στην Ουκρανια , Αφγανισταν κλπ.
    Β) Οι ιθαγενεις δεν μας τα πρηζουν που πεταμε τετρακινητηρια αεροπλανα με θορυβωδεις και ρυπογονους κινητηρες δεκαετιας '60 (E-3AWACS = συνεχως βαρυφορτωμενο Boeing 707) οπως κατι μυγιαγγιχτοι Γερμανοι και Ολλανδοι γειτονες του αεροδρομιου.
    http://www.e3a.nato.int/eng/html/faq.htm#Q12

    Γ) Ειδικα στην Ελλαδα , εχουμε διπλα μας ωραιες παραλιες για ξεκουραση , φτηνα ντρινκς και βλεπουμε κανενα κορμι πατριωτη. Κι'ας ειναι η βαση FOB για Ε-3, που εχουμε χασει το μοναδικο αεροσκαφος AWACS του ΝΑΤΟ εως τωρα (απο εισροφηση πουλιων)."
    http://www.aviationpics.de/military/1999/awacs/awacs.html

  3. Unknown says:

    Το 2001 θυμάμαι είχαν επισκεφθεί την Κέρκυρα 3 Ε-3Α του ΝΑΤΟ. Την στιγμή της απογείωσης τους αφού επέλεξαν να αναχωρήσουν το ένα μετά το άλλο, βούιξε όλη η Γαρίτσα. Οπότε το 2ο σχόλιο του Manolis είναι πέρα για πέρα αληθινό

  4. Manolis says:

    Πολυ ενδιαφερον περιστατικο φιλε Athanasios Kourkoulos, μηπως θυμασαι ημερομηνια ? Υποθετω μετα την 11/9/01.