Πέταξε Μετά Από 7 Χρόνια

aviationlive | 7/04/2012 06:48:00 μ.μ. | 4 σχόλια



(C)IAF
Το 2005  κατά τη διάρκεια της προσγείωσης στην αεροπορική βάση Ramad David το εικονιζόμενο F-16 έχασε το δεξί τροχό με αποτέλεσμα να ανατραπεί και να υποστεί υλικές ζημιές , το πλήρωμα ευτυχώς  πρόλαβε και εγκατέλειψε εγκαίρως. 

(C)IAF

Όταν έφτασε δεν πιστεύαμε πως θα το επαναφέρουμε σε πτητική κατάσταση,το εμπρόσθιο τμήμα είχε καταστραφεί,το ουραίο είχε σπάσει,οι πτέρυγες είχαν τσακίσει και ο κινητήρας ήταν γεμάτος με λάσπη  ενώ Αμερικανοί που το εξέτασαν είπαν πως δεν αξίζει να ασχοληθείς με αεροσκάφος σε τέτοια κατάσταση , είναι χάσιμο χρόνου.
(C)IAF
Διαβάσαμε όλη τη βιβλιογραφία που αφορά τη συντήρηση και χρησιμοποιήσαμε κάθε διαθέσιμο μέσο.Πήραμε ανταλλακτικά από τις αποθήκες και δώσαμε ''ζωή'' σε υλικά από παροπλισμένα αεροσκάφη.Στο πρόγραμμα υπήρξαν σημαντικές καθυστερήσεις και δύσκολες στιγμές όπου έπρεπε να αυτοσχεδιάσουμε και να βρούμε λύσεις για προβλήματα που δεν είχε προβλέψει ο κατασκευαστής.

(C) IAF
Επτά χρόνια μετά το δυστύχημα ο χειριστής και ο πλοηγός που είχαν εμπλακεί στο ατύχημα μετέβησαν στην α/β για να παραλάβουν το 041 και να επιστρέψουν στη μοίρα του την 109 Valley. Κανείς απ' τους δύο μπορούσε να πιστέψει πως το F-16D Barak   επανήλθε σε πτητική κατάσταση.

(C) IAF

(C) IAF
(C) IAF







Category: ,

4 σχόλια

  1. Ανώνυμος says:

    Αμα υπαρχει θεληση και επιμονη μπορεις να το φτιαξεις, για κατι που οι Αμερικανοι δεν θα ασχολιοντουσαν...καν. Αυτο δειχνει την ικανοτητα και τη τεχνογνωσια που εχουν οι μηχανικοι των Ισραηλινων.

  2. Ανώνυμος says:

    Μετά την ανακατασκευή του, οι ώρες ζωής πως μετριούνται; Δηλαδή... η διάρκεια ζωής του θα είναι παραπάνω από το 2005; Πχ. έπεσε το 2005 και είχε άλλες 7000 ώρες ζωής, και τώρα που ξαναπέταξε θα έχει τις ίδιες;

  3. Ανώνυμος says:

    Πρακτικά κάθε αεροσκάφος έχει το log book του ουσιαστικά όμως είναι νέο αεροσκάφος.

  4. Ανώνυμος says:

    Μπράβο στην ΙAF για την υπομονή και επιμονή που έδειξε και επανέφερε στην ''ζωή'' ένα off α/φος...!