Τουρκία : Παράδοση 5ου CN-235MP

aviationlive | 4/29/2014 11:02:00 π.μ. | 3 σχόλια

Με μια τελετή στο ναυτικό αεροσταθμό Topel παρουσία του αρχηγού του Τουρκικoύ Ναυτικού (ΤDK/Turk Deniz Kuvvetleri) Bülent Bostanoglu, ο γαλλικός όμιλος Thales παρέδωσε στο TDK το 5ο αεροσκάφος CN-235.

Στην ανακοίνωση της Thales επισημαίνεται πως το αεροσκάφος ανήκει στη "Τελική Διαμόρφωση" (Final Standart) ενω γίνεται γνωστό πως οι παραδόσεις των CN-235 του προγράμματος MELTEM II θα ολοκληρωθούν λίγο πριν το καλοκαίρι, με την παράδοση του 6ου αεροσκάφους.

(C) Thales

διαβάζουμε στο Hellenic Defence :

Τα αεροσκάφη είναι τροποποιημένα CN-235, τα οποία αποκτήθηκαν στο πλαίσιο του προγράμματος Meltem I. Το Meltem II περιλαμβάνει 10 (;) πρόσθετα συστήματα ναυτικής περιπολίας για ολοκλήρωση σε ισάριθμα 6 ATR-72 του προγράμματος Meltem III, από τα οποία 7 έχουν ήδη παραδοθεί στο Τουρκικό Πολεμικό Ναυτικό. Τα 19 συστήματα αποστολής στηρίζονται στο Αερομεταφερόμενο Σύστημα Ναυτικής Κατάστασης και Ελέγχου (AMASCOS) της Thales.

Tα 4 αεροσκάφη αρχικού προτύπου υποβλήθηκαν σε σημαντικές μετατροπές για να υποδεχθούν το σύστημα αποστολής και ολοκλήρωσαν πιστοποίηση αεροπλοϊμότητας στη Γαλλία. Χειριστές και πληρώματα αποστολής του Τουρκικού Πολεμικού Ναυτικού εκπαιδεύθηκαν στα νέα αεροσκάφη και στον εξοπλισμό τους, ενώ πραγματοποίησαν σειρά πτητικών δοκιμών για την κάλυψη ενός φάσματος επιχειρησιακών αποστολών: επιτήρηση, έρευνα και διάσωση, σήμανση στόχου, πόλεμος επιφανείας και ανθυποβρυχιακός πόλεμος. Με βάση αυτές τις πτητικές δοκιμές πραγματοποιήθηκε η αποδοχή των αεροσκαφών σε υπηρεσία. Τα αεροσκάφη αρχικού προτύπου παρέχουν στο Τουρκικό Πολεμικό Ναυτικό επιχειρησιακή ικανότητα ναυτικής περιπολίας.

Το AMASCOS στα αεροσκάφη του Τουρκικού Πολεμικού Ναυτικού περιλαμβάνει ραντάρ OceanMaster Mk II της Thales, ισχύος 400W με διαμορφώσεις Ραντάρ Συνθετικού Διαφράγματος (SAR), Αντίστροφου SAR (ISAR), προβολέα SAR, λωρίδας SAR και Δείκτη Ναυτικού Κινούμενου Στόχου (ΜΜΤΙ). Περιλαμβάνονται επίσης σύστημα Πρόσθιας Παρατήρησης Υπερύθρων (FLIR) ASELFLIR 200, ακουστικός επεξεργαστής ηχοσημαντήρων TMS-2000, σύστημα Μέτρων Ηλεκτρονικής Υποστήριξης (ESM) DR3000, Εντοπιστής Μαγνητικών Ανωμαλιών (MAD) ASQ-508(V), ζεύξεις δεδομένων Link-11 και Link-16, σύστημα Ταυτοποίησης Φίλου ή Εχθρού (IFF) ανάκρισης/ απόκρισης APX-113 και ολοκληρωμένο Σύστημα Αδρανειακής Ναυτιλίας/ Παγκόσμιας Τοποθέτησης (INS/GPS) LN-100G. Ο εξοπλισμός αυτοπροστασίας περιλαμβάνει Σύστημα Εντοπισμού Εκτόξευσης Βλημάτων (MILDS) AAR-60 και Σύστημα Διανομής Αντι-Μέτρων (CMDS) ALE-47. Η συγκεκριμένη έκδοση του AMASCOS περιλαμβάνει 4 κονσόλες για τον τακτικό συντονιστή και τους χειριστές ακουστικής επεξεργασίας, ESM/ASW, σύνθεσης κατάστασης επιφανείας και επικοινωνιών. Τα CN-235 της Ακτοφυλακής περιορίζονται σε OceanMaster Mk II, ASELFLIR 200, Link-11, APX-113, LN-100G, αλλά διαθέτουν επιπλέον Αερομεταφερόμενο Ραντάρ Πλευρικής Παρατήρησης (SLAR).



Category: ,

3 σχόλια

  1. Γ.Μ. says:

    Φίλε aviationlive το απόσπασμα από το Hellenic Defence χρειάζεται επικαιροποίηση. Τα ΑΤR-72 έχουν πλέον περικοπεί σε 8 εκ των οποίων μόνο τα 6 θα φέρουν εξοπλισμό αποστολής. Πάντως η αλήθεια είναι ότι δεν έχει διευκρινιστεί αν υπήρξε κάποια τροποποίηση της σύμβασης Meltem-3 που να περικόπτει τα αποκτούμενα συστήματα αποστολής από 10 σε 6... Γνωρίζουμε κάτι περισσότερο;;;

  2. σωστά

    http://www.aleniaaermacchi.it/en-US/Media/News/Pages/ATR-72-600-TMPA--the-new-generation-maritime-patrol-asset-for-the-Turkish-Navy.aspx

  3. Ανώνυμος says:

    Κακές πτήσεις και καλές πτώσεις!

    Υ.Γ.:Και εμείς...στην κοσμάρα μας..

    Προβοκάτωρ