δεν ειμαι πιλοτος αλλα υποθετω οτι το να πετας αναγλυφο τεραιν ειναι δυσκολοτερο απο ολα τα ειδη χαμηλης πτησης (μην συνδιαστει με το συμβαν με το Α-7 που εγινε εχθες) αλλα πιστευω αλλιως ειναι να κανεις ενα low pass σε διαδρομο, αλλιως σε ερημους, αλλιως σε θαλασσα (λογο χρωματων και μπερδεματος επιφανειων και υψους) και αλλιως σε πλαγιες, βουνοκορφες,ποταμορυακια.... και χαραδρες και εκει να μην ειναι ενα περασμα δευτερολεπτων αλλα πτηση κανονικη εστω και μερικων λεπτων που μπορει να εχει μεσα και ελιγμους Χρηστος (μην θεωρηθει το σχολιο μου αντιπολιτευτικο...δλδ οτι ειναι ανταπαντηση)
Αυτα δεν εχασαν την κεραια τους.
TSIMUHAS
Δεν θα ελεγα οτι ειναι το ιδιο... ουτε σε υψος (υποθετω;) ουτε σε χωρο... ουτε σε ωρα πτησης και ελιγμων-ρολος-λογος
Χρήστος
Στο υψος τα SU ειναι χαμηλοτερα.
δεν ειμαι πιλοτος αλλα υποθετω οτι το να πετας αναγλυφο τεραιν ειναι δυσκολοτερο απο ολα τα ειδη χαμηλης πτησης (μην συνδιαστει με το συμβαν με το Α-7 που εγινε εχθες) αλλα πιστευω αλλιως ειναι να κανεις ενα low pass σε διαδρομο, αλλιως σε ερημους, αλλιως σε θαλασσα (λογο χρωματων και μπερδεματος επιφανειων και υψους) και αλλιως σε πλαγιες, βουνοκορφες,ποταμορυακια.... και χαραδρες και εκει να μην ειναι ενα περασμα δευτερολεπτων αλλα πτηση κανονικη εστω και μερικων λεπτων που μπορει να εχει μεσα και ελιγμους
Χρηστος (μην θεωρηθει το σχολιο μου αντιπολιτευτικο...δλδ οτι ειναι ανταπαντηση)
too risky όμως η άφεση των φωτοβολίδων σε μηδέν ύψος, με αεροσκάφη παρκαρισμένα δίπλα και πάνω από εγκαταστάσεις...
οντως μου εκανε εντυπωση, θεαματικο ομως
Χρηστος