Το Αλεξίπτωτο Στην Ελλάδα και Οι Πρώτες Εγκαταλείψεις

aviationlive | 5/04/2014 09:56:00 π.μ. | 0 σχόλια

Πρωτη χρηση εγινε (συμφωνα με το δημοσιευμα) απο τον κ Σακκα,ο οποιος εκανε ακροβατικα απο το αεροπλανο, κρεμονταν απο μια σκαλα την οποια ανεβοκατεβαινε κατα την διαρκεια της πτησης και καποια στιγμη πηδουσε στο κενο. Η πρωτη πτωση ηταν προγραμματισμενη για τις 17.01.26 αλλα αναβληθηκε και εγινε στις 08.02.26.

Η πρωτη χρηση απο πιλοτο των ενόπλων δυνάμεων εγινε στις 25.02.30 απο τον κ.Τσαλλα οπότε και το αλεξίπτωτο καθιερώθηκε μέρος ως μέρος της εξάρτησης των αεροπόρων.

Ακολουθουν και αλλες πτωσεις καθως και ένα σκανδαλο από την προμήθεια των αλεξιπτωτων.

Το πλέον περίεργο ατυχημα, εγινε κατα την διαρκεια των εορτασμων της 25 Μαρτιου το 1931 στην Θεσσαλονικη. Ο χειριστης ενος Βreguet 19 δεν είχε προσδεθεί στο καθισμα του, οποτε κατα την διαρκεια αποφυφης συγκρουσης με το διπλανο πραγματοποίησε αποτομο ελιγμο και επειδη ακριβως δεν ηταν δεμενος επεσε στο κενο... ο παρατηρητης του αεροπλανου, δεν μπορουσε να το χειριστη  και ετσι πηδηξε και αυτος...


1η πτώση ιδιωτη 08.02.26
17.01.26 ανακοινωση  επιδειξης Σακκα στον Ιππόδρομο Φαλήρου
Επιδειξη Σακκα

01.11.27, εγκατάλειψη Γάλλου δοκιμαστή στο Τατόι

1η εγκατάλειψη, 25.02.30
Πτωση 19.06.31
Αναφορα  από το περιοδικό Flight για την εγκατάλειψη στο Τατόι 19.06.31
1931 συντριβή Breguet 19 κατά τους εορτασμούς της 25ης Μαρτίου
Διαπλοκή 1930...


Category: , ,

0 σχόλια