S/N Ελληνικών F-16C/D Block 50
(C) Stamatis Als |
F-16C Block 50 | Μοίρα | Παρατηρήσεις - Φωτογραφίες |
045 | 116 ΠΜ | Μετατροπή σε Block 50+ , Παραμένει στις ΗΠΑ για την πιστοποίηση όπλων - ανάπτυξη λογισμικού - δοκιμές (416 FTS) / Lantirn , Harm , Harpoon , Enhanced Paveway II / 13.04.13 Επιστροφή στην Ελλάδα |
046 | 341 Μ | ΧΧ.ΧΧ.97 Πιστοποίηση όπλων |
047 | 347 Μ | Lantirn / Florennes airshow 2001 |
048 | 341 Μ | |
049 | 347 Μ | Lantirn / Nato Air Meet 2003 |
050 | 347 Μ | TLP 13-1 |
051 | 347 Μ | Lantirn / NATO Air Meet 2003 |
052 | 341 Μ | |
053 | 347 Μ | TLP 07-2 |
054 | 341 Μ | Elite 2006 / Elite 2008 |
055 | 347 Μ | |
056 | 341 Μ | Elite 2005 / BAW 14 |
057 | 347 Μ | Lantirn - AGM-65 |
058 | 341 Μ | |
059 | 347 Μ | 04.06.09 Απωλέσθη ι) Εισρόφηση πτηνού ιι) Πρόσκρουση σε καλώδια υψηλής τάσης |
060 | 341 Μ | Elite 2008 / 22.06.10 Επετειακό , 45.000 ώρες πτήσης |
061 | 347 Μ | |
062 | 341 Μ | 28.12.11 Επετειακό , 50.000 ώρες πτήσης / BAW 13 |
063 | 347 Μ | |
064 | 341 Μ | |
065 | 347 Μ | Lantirn |
066 | 341 Μ | BAW 13 |
067 | 347 Μ | Lantirn / AAR 1 , 2 / TLP07-2 1 , 2 |
068 | 341 M | TLP04-2 |
069 | 347 M | |
070 | 341 M | |
071 | 347 M | TLP07-2 |
072 | 341 M | |
073 | 347 M | Lantirn / AAR 1 , 2 / TLP07-2 |
074 | 341 M | |
075 | 347 M | Lantirn / AGM-65 |
076 | 341 M | 20.06.14 Επετειακό, 60 χρόνια 341Μ |
F-16D Block 50 | Μοίρα | Παρατηρήσεις - Φωτογραφίες |
077 | 341 M | Elite 2006 |
078 | 347 M | |
079 | 347 M | TLP 13-1 / AGTS-36T / Lantirn |
080 | 347 M | Aνήκε στη 347 M 1 , 2 / Lantirn |
081 | 347 M | AGM-65 - Lantirn |
082 | 341 M | Elite 2005 / TLP 10-3 |
083 | 347 M | Leeuwarden airshow 98 |
084 | 341 M | AGM-88 / Elite 2008 / TLP 10-3 Κεραυνικό Πλήγμα / BAW 14 / TLP 2015-1 Aπωλέσθη |
341 Μ : Κάθετο Σταθερό - Tailband
347 Μ : Κάθετο Σταθερό
Tι γινεται με το 045 που γυρισε?
Από σχόλιο στο strategy reports
ΤΟ 045 ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΑΡΑΞΟ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ 335 ΜΟΙΡΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ.
http://strategyreports.wordpress.com/2013/04/22/%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%AE-%CF%84%CE%BF%CF%85-f-16-sn-045/#comments
Μακάρι το "βίο" του συγκεκριμένου αεροπλάνου και τα σχέδια για μέλλον του να τα δούμε σε άρθρο (περιοδικό).
Συμφωνα με την Πτηση, το πρωτο -και μοναδικο- block 50 που απωλεσθηκε , δεν εισροφησε πτηνο , αλλα επεσε σε καλωδια...
http://ptisidiastima.wordpress.com/2014/05/09/losstail-a-7e/
Δυστηχώς είναι αλήθεια...