Η Κατάσταση Των Ιπτάμενων Μέσων Της ΔΑΕ
Τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η Διοίκηση Αεροπορικής Εκπαίδευσης έθιξε στην ημερήσια διαταγή ο παραδίδον διοικητής Αντιπτέραρχος (Ι) Αθανάσιος Παπανικολάου συγκεκριμένα ανέφερε πως εκπονήθηκε μελέτη για την παράταση χρήσης των εκπαιδευτικών αεροσκαφών Τ-2,μέχρι το 2021 αντί της απόσυρσης τους το έτος 2015.
Τα υπέργηρα Τ-41 - τα οποία έχουν συσσωρεύσει 200.000+ ώρες πτήσης - με αφορμή ατύχημα που έλαβε χώρα τον περασμένο Μάρτιο, διαπιστώθηκε πως παρουσιάζουν σοβαρά προβλήματα ρωγμών στην περιοχή της έλικας,επίσης εξαιτίας της μη παραγωγής ανταλλακτικών θα μπορούν να υποστηρίζονται για 2 ακόμα έτη.Τέλος το κόστος συντήρησης τους στην ΕΑΒ κρίθηκε ασύμφορο,χαρακτηριστικά αναφέρετε η επιθεώρηση 3000 ωρών η οποία στοιχίζει 277.000 ευρώ τη στιγμή που για την αγορά νέου εκπαιδευτικού αεροσκάφους απαιτούνται 150.000 ευρώ.
Για τους παραπάνω λόγους η ΔΑΕ εκπόνησε μελέτη αντικατάστασης του εκπαιδευτικού T-41 στην οποία προτείνονται τρείς τύποι αεροσκαφών για αγορά με συνολικό κόστος το οποίο δεν ξεπερνά τα 3.000.000 ευρώ,ενώ υποδείχτηκε και τρόπος εξεύρεσης της δαπάνης αγοράς μέσω αντισταθμιστικού προγράμματος.
Θα ήθελα να σας διαβεβαιώσω πρώτα ως πατέρας και δεύτερον ως
Διοικητής Αεροπορικής Εκπαίδευσης ότι για τα παραπάνω σοβαρά
θέματα που αφορούν στα αεροσκάφη Τ-2 και Τ-41 έχω ενημερώσει
προσωπικά την Ηγεσία της ΠΑ παρουσιάζοντας ολοκληρωμένο
πρόγραμμα αναπροσαρμογής.Ελπίζω ότι η νέα πολιτική Ηγεσία θα σταθεί στο ύψος των περιστάσεων, θα ενσκήψει στα προβλήματα, και παρακάμπτοντας την υφιστάμενη αδράνεια θα δώσει λύσεις, κάνοντας έτσι πράξη την ασφάλεια πτήσεων.
Διοικητής Αεροπορικής Εκπαίδευσης ότι για τα παραπάνω σοβαρά
θέματα που αφορούν στα αεροσκάφη Τ-2 και Τ-41 έχω ενημερώσει
προσωπικά την Ηγεσία της ΠΑ παρουσιάζοντας ολοκληρωμένο
πρόγραμμα αναπροσαρμογής.Ελπίζω ότι η νέα πολιτική Ηγεσία θα σταθεί στο ύψος των περιστάσεων, θα ενσκήψει στα προβλήματα, και παρακάμπτοντας την υφιστάμενη αδράνεια θα δώσει λύσεις, κάνοντας έτσι πράξη την ασφάλεια πτήσεων.
(C)HAF.gr |
0 σχόλια