Τα 4 Spartan Που Δεν Παρέλαβε Η ΠΑ Και η Τύχη Τους

aviationlive | 2/14/2014 06:04:00 μ.μ. | 7 σχόλια

Με αφορμή τη πρόταση του Σ. Βλάση που δημοσίευεσε η σελίδα e-Amyna, εξετάζουμε τι απέγιναν τα τέσσερα C-27J Spartan που δεν παρέλαβε η ΠΑ και διαπραγματεύεται την αξία τους σε ανταλλακτικά.

DSC01546


Σύμφωνα με spotter και "crossearch" στις ιστοσελίδες scramble, rzjets, worldmilitair τα Spartan που δεν παρέλαβε η ΠΑ έχουν CN (Construction Number) 4128, 4142, 4146, 4147 (HA009 - HA012).

To 4128 φωτογραφήθηκε τον Ιούνιο του 2009 με Ελληνικά εθνόσημα, το Δεκέμβριο του 2010 με τα διακριτικά της Alenia και τον Ιούλιο του 2012 με τα εθνόσημα της Fuerza Aerea Mexicana και SN (serial number) 3402.
 
To 4142 φωτογραφήθηκε το Σεπτέμβριο του 2009 με Ελληνικά εθνόσημα. Σύμφωνα την σελίδα scramble.nl το 4142 που εθεάθη για τελευταία φορά το Σεπτέμβριο του 2013, ανήκει στη Fuerza Aerea Mexicana και έχει SN 3403.

Το 4146 φωτογραφήθηκε τον Ιούνιο του 2013 με διακριτικά της Fuerza Aerea Mexicana και SN 3401.

To 4147 φωτογραφήθηκε τον Ιούλιο του 2012 με διακριτικά της Fuerza Aerea Mexicana και SN 3404.


Καταγραφή των C-27J συνολικά από spotter


Αν και υπάρχει η πιθανότητα οι παραπάνω σελίδες να έχουν λάθη το μόνο σίγουρο είναι πως το Μεξικό υπέγραψε για τέσσερα C-27J Spartan τον Ιούλιο του 2011 και παρέλαβε το πρώτο αεροσκάφος 2 μήνες αργότερα.





  

Category: , ,

7 σχόλια

  1. Θα ήταν ενδιαφέρον να μάθουμε αν είναι ευχαριστημένοι από τα αεροπλάνα που παρέλαβαν, διαθεσιμότητες κλπ....

  2. gvla says:

    Μάλλον στο πόσο τα πήραν από την Αλένια θα πρέπει να σταθούμε....και στο πόσο τα δώσαμε εμείς...

  3. Προσωπική άποψη, το πρόβλημα με την ροή των ανταλλακτικών το δημιούργησαν οι ίδιοι οι Ιταλοί για να "πουλήσουν" την πρόταση, αεροσκάφη για ανταλλακτικά.

    Ένα απόσπασμα από άρθρο του Η. Νταλούμη στην Αμυνα & Διπλωματία

    Ταυτόχρονα από τότε που υπογράφτηκε η ελληνική παραγγελία, οι πωλήσεις του C-27J Spartan πήγαν αρκετά καλά, με αποτέλεσμα να έχει αυξηθεί σημαντικά και η τιμή του αεροπλάνου.

    Πηγές, για παράδειγμα, αναφέρουν ότι τα C-27J Spartan για το Μεξικό πουλήθηκαν σε σχεδόν διπλάσια τιμή αυτής των ελληνικών! Εφόσον κάτι τέτοιο ισχύει, είναι προφανές ότι αποτελεί ένα σοβαρό «κίνητρο» για τον κατασκευαστή να στρέφεται περισσότερο προς τους καινούργιους πελάτες, παρά προς τους παλιούς που – αν μη τι άλλο – έχουν πληρώσει λιγότερο.

    Και είναι προφανές ότι πάνω σε κάποια τέτοια σκέψη θα πρέπει να βασίζεται η πρόταση που υπέβαλε η κατασκευάστρια εταιρεία, σύμφωνα με την οποία: Η Αεροπορία θα αποποιηθεί των 4, υπολοίπων της παραγγελίας της, αεροπλάνων C-27J Spartan και η κατασκευάστρια θα προσφέρει ίσης αξίας ανταλλακτικά και γενικά υποστήριξη.

  4. Ανώνυμος says:

    Ελλάδα..της Ευρώπης η καλύτερη π!@#$να?? (Σε σχέση με αγορές,προμήθειες..τουλάχιστον)

    Προβοκάτωρ

  5. Manolis says:

    Καλα, εμεις ειμαστε η καλυτερη ...παρθενα της Ευρωπης. Οι Αμερικανοι που δεν μπορουσαν να διατηρησουν τα C-27J στο Ιρακ πτησιμα λογω ελλειψης ανταλλακτικων και στελνουν C-130 , τι ειναι? Εγω πιστευω οτι ασχετως με τις πατατες που καναμε εμεις και το οτι ηθελαν να μετα-μοσχοπουλησουν τα 4 δικα μας, εχουν προβληματα στην υποστηριξη σε διεθνεις πελατες.

  6. Ανώνυμος says:

    Μήπως να το κοίταζαν οι εισαγγελικές αρχές το θέμα....πως 4 αεροπλάνα δικας μας έτοιμα για παράδοση πουλήθηκαν 200 και εμείς πήραμε 50....

  7. Philip says:

    Και φανταστείτε να δούμε και είδηση περί μίζας ΚΑΙ για αυτό το πρόγραμμα. Αν μην την άλλο εδώ μιλάμε για ζημία του Κράτους ειδικά αν σκεφτείτε ότι πήραμε "άχρηστο" υλικό (άσχετα με το τι πιστεύει η Πτήση με το σχετικά αντικειμενικό δημοσίευμα στο τελευταίο τεύχος, εγώ δεν πιστεύω ότι δεν είχαμε "ζημιές").
    Τελικά, με το άτυπο εμπάργκο της canadair για τα CL-415 μάθαμε κάτι νεότερο; Γιατί πάντα τέτοιες ειδήσεις χάνονται;