Βολές Από Τις 362 & 363 ΜΕΑ

aviationlive | 8/05/2014 04:54:00 μ.μ. | 18 σχόλια



 Τον Ιούλιο 2014, στο πλαίσιο υλοποίησης του Επιχειρησιακού Σταδίου Εκπαίδευσης των Νέων Ανθυποσμηναγών της 84ης Σειράς Ιπταμένων, πραγματοποιήθηκαν βολές Αέρος-Εδάφους με πραγματικά πυρά από τις 362 και 363 Μοίρες Εκπαίδευσης Αέρος της 120 Πτέρυγας Εκπαίδευσης Αέρος.



Οι βολές εκτελέστηκαν με αεροσκάφη Τ-2Ε, με βόμβες γενικής χρήσης Μ-117 των 750 λιβρών, στο Πεδίο Βολής Καράβια.



Οι βολές εκτελέστηκαν με αεροσκάφη Τ-2Ε, με βόμβες γενικής χρήσης Μ-117 των 750 λιβρών, στο Πεδίο Βολής Καράβια.

Category: , , ,

18 σχόλια

  1. Ανώνυμος says:

    Στην πρωτη,δευτερη και τεταρτη φωτο ,φαινονται Αμερικανικα Τ-2(αποψιλωμενα);ανηκαν σε εκεινη την παρτιδα των 5 με τα οποια ειχε ενισχυθει παλια η ΠΑ.

  2. Από την παρτίδα των 7 που έφτασαν στην 120 το 2010

  3. Ανώνυμος says:

    Πάντως από Μ-117 δεν θα ξεμείνουμε από ότι φαίνεται....gloc

  4. Ανώνυμος says:

    Έγιναν λάθος οι ,,αγορές του αιώνα,, , πέσανε πολλά λεφτά για την αγορά μαχητικών α/φων και στην εκπαίδευση η Π.Α πετάει ακόμη με τα Τ-41 και Τ-2.... Αν είναι δυνατόν !!!

    Σε ότι αφορά τα Τ-2 στις φώτος από τα αμερικανικά αποθέματα που χρησιμοποιούνται για ανταλλακτικά σε κάποιο άρθρο υπάρχει φώτο κάποιων δικών μας Τ-2Ε που έχουν αποσυρθεί. Θυμάμαι ήταν 9 τον αριθμό. Αν δεν έγινε κάτι να ξανα-μπουν σε υπηρεσία έχουμε 31 Τ-2C/E.

    Με πιλότους που έχω μιλήσει όταν ήταν στην Ικάρων έπαθαν σοκ όταν έφυγαν από το κόκπιτ των Τ-6 και μπήκαν σε αυτό των Τ-2. Υπάρχει πρόβλημα....
    Και πριν 10 χρόνια μιλούσα με τον τότε δ/κτη της 120 ΠΕΑ, είχε στα χέρια του κάποιες φώτος των κόκπιτ των Μ-346, Τ-50 κ.α εκπαιδευτικών και έλεγε στην παρέα ότι η Π.Α χρειάζεται σύντομα ένα νέο εκπαιδευτικό για να αντικατασταθούν τα Τ-2.
    Καλό 2020 και βλέπουμε......
    Γιάννης

  5. Ανώνυμος says:

    Συστημα laser Που ειχαν τα Τ-2C

    http://i1172.photobucket.com/albums/r572/AHZ6647/image002_zpse136a102.gif

    http://i1172.photobucket.com/albums/r572/AHZ6647/image002_zpsa48d892f.gif

    http://i1172.photobucket.com/albums/r572/AHZ6647/image002_zps13d774b4.gif

  6. Πυγμαλίων says:

    Επισήμως 5 T-2C Buckeye αποκτήθηκαν από το US Navy.Έχεις τα s/n και των 7 ?

  7. 158321,http://www.targeta.co.uk/pages/133_5192w8.htm

    158601,http://www.targeta.co.uk/pages/133_5190w8.htm

    158909,http://www.targeta.co.uk/pages/133_5193w7.htm

    159159,http://www.targeta.co.uk/pages/133_5188w7.htm

    159173,http://www.targeta.co.uk/pages/133_5187w8.htm

    159705,http://www.targeta.co.uk/pages/133_5189w8.htm

    159722, http://www.targeta.co.uk/pages/133_5194w8.htm

  8. Ανώνυμος says:

    Σε ότι αφορά τα T-2C θυμάμαι η Π.Α παρέλαβε 10 εκ των οποίων έβαλε σε υπηρεσία τα 5 και τα άλλα 5 τα αξιοποίησε για ανταλλακτικά. Επίσης ότι μετά παρέλαβε λίγα ακόμη μόνο για ανταλλακτικά. Αν κάνω λάθος όποιος θέλει ας γράψει πως έχουν τα πράγματα.
    Γιάννης

  9. Vasilis 07 says:

    5 T-2C μπήκαν σε υπηρεσία 157043 157049 158889 158904 158910.

  10. Manolis says:

    Αυτο που ηξερα ηταν οτι η Π.Α παρέλαβε 10 εγκιβωτισμενα T-2C, εκ των οποίων έβαλε σε υπηρεσία τα 5 (εχουν τριψηφιο αριθμο στο καθετο σταθερο σε σχεση με τον διψηφιο ολων των αλλων -Ε) και τα άλλα 5 τα αξιοποίησε για ανταλλακτικά , γι'αυτο και εμειναν τυλιγμενα στο ασπρο πλαστικο. Μαλιστα πεταξε με ενα απο αυτα ο Κ.Καββαθας. Δεν γνωριζω αν παραληφθηκαν και αλλα T-2C περαν των 10 αρχικων , για ανταλλακτικα.
    Ενδιαφερουσα η λεπτομερεια του Τσιμ. για το εκπαιδευτικο λειζερ των T-2C . Λετε να ειναι λειτουργικο και να κανει και καταδειξη (χεχε)?
    Τα T-2C παντως , δεν εχουν το αναλογικο σκοπευτικο των -Ε.

  11. Τα πρόσφατα που αποκτήθηκαν είναιαυτά που γράφω.

  12. Manolis says:

    Οι 750αρες ειναι πολυ μεγαλες βομβες για απλη εκπαιδευση. Ισως τα Τ-2 προοριζονται για να αναλαβουν μερος του ρολου εγγυς υποστηριξης των αποσυρομενων Α-7. Σε καθε περιπτωση εξοικονομουνται ωρες F-16 , αλλα η ΠΑ ξυνει τον πατο του βαρελιου...

  13. Ανώνυμος says:

    @Manolis
    Σίγουρα οι 750αρες είναι μεγάλες βόμβες για εκπαίδευση αλλά φαίνεται πως υπάρχει απόθεμα τους που μάλλον πρέπει να ξε-στοκαριστεί.
    Από τι είχα συζητήσει πριν χρόνια με κάποιον της Π.Α τα Τ-2 δεν έχουν δυνατότητες επιβίωσης σε αποστολές CAS. Δεν έχουν σύστημα αυτοπροστασίας, αν χρησιμοποιηθούν σε αυτές τις αποστολές στην περιοχή δεν θα πρέπει να υπάρχει εχθρική αεροπορία αλλά όπως και να έχει αναμφίβολα οι επίγειες δυνάμεις του εχθρού θα έχουν κάποια α/α όπλα. (π.χ FIM-92 Stinger, Zipkin)
    Γιάννης

  14. Manolis says:

    Βεβαιως τα Τ-2 δεν έχουν σοβαρες δυνατότητες επιβίωσης σε πραγματικες πολεμικες επιχειρησεις εναντιον σοβαρης αεραμυνας. Δεν ειναι ομως τετοιες ολες οι αποστολες CAS . Γι'αυτο και γραφω οτι πιθανως προοριζονται για "μερος του ρολου ...των Α-7" και οχι φυσικα για το συνολο αυτων.

  15. Ανώνυμος says:

    @Manolis
    Πριν πολλά χρόνια κάποιοι στο Αφγανιστάν που είχαν Stinger κατέρριπταν σαν μύγες τα σοβιετικά α/φη. Μιλάμε για α/φη μίας υπερδύναμης και οι χειριστές των Stinger ήταν κάποιοι ρακένδυτοι, αγράμματοι, με σαγιονάρες κτλ.
    Επειδή σίγουρα οι όποιοι τούρκοι θα έχουν εκτοξευτές Stinger στην ομάδα/λόχο/τάγμα κτλ πιστεύω πως για να έχουν δυνατότητες επιβίωσης τα Τ-2 θα πρέπει οπωσδήποτε να είναι εξοπλισμένα με εκτοξευτές θερμοβολίδων.
    Γιάννης

  16. Manolis says:

    Kοιταξε, αν θελει η ΠΑ υπαρχουν πληρη συστηματα αυτοπροστασιας απο τα Α-7. Θεωρητικα θα μπορουσαν να τα φορεσουν αν κριθει ουσιωδης η επενδυση.

  17. Ανώνυμος says:

    @Manolis
    Αν γίνεται να μπουν σε άλλα α/φη καλό θα ήταν να γίνει κάτι να μπουν στα C-130, C-27J και AS-332 CSAR (προφανώς θα απαιτηθεί κάποια πατέντα...) γιατί εκρεμμεί για χρόνια η αγορά συστημάτων αυτοπροστασίας για αυτούς τους τρεις τύπους α/φων και προφανώς δεν θα αγοραστούν ποτέ γιατί το κόστος φτάνει τα 155 εκατ. ευρώ. Ειδικά τα μεταφορικά α/φη θα μεταφέρουν αρκετό κόσμο και δεν λέει να χάσουμε έστω ένα από αυτά. Η απώλεια θα είναι μεγάλη. Εδώ χάσαμε ένα α/φος με 63 άτομα και ένα ελικόπτερο με 17 χωρίς να γίνει πόλεμος..... Άμα εκτοξεύονται από παντού πύραυλοι θα γίνει το έλα να δεις.....
    Γιάννης

  18. Ανώνυμος says:

    Γιαννη το "σαν τις μυγες" δεν ευσταθει με τιποτα(προσφατα και σοβαρο περιοδικο ειχε το ιδιο σχολιο),οι οποιες απωλειες παντα πρεπει να υπολογιζονται με βαση ενα μεγεθος(χρονια,ωρες πτησης κλπ)Οι συνολικες απωλειες των Σοβιετικων ηταν περιπου 333 ελικοπτερα και 124-127 αεροσκαφη,συνολο δηλαδη 460 περιπου.Στις παραπανω απωλειες συμπεριλαμβανονται απωλειες απο ολες τις αιτιες,καταρριψεις(και απο πυραυλους και απο πυροβολα,RPG κλπ),απωλειες απο βολες στο εδαφος(ολμοι,ρουκετες)ατυχηματα(βλαβες,λαθη χειριστων,καιρικα φαινομενα κλπ).Οποτε αν το πας χρονικα εχουμε μεσο ορο(γιατι παντα οι μεσοι οροι μας δινουν την ταξη μεγεθους)46 αεροπλανα κ ελικοπτερα ανα ετος(1979-1989)δηλαδη λιγοτερο απο μια απωλεια ανα εβδομαδα,το σημαντικο στοιχειο ομως ειναι οι ωρες πτησεις με πανω απο 1200000 για τα ελικοπτερα και περιπου 600000 για τα αεροπλανα,οποτε στα αεροπλανα εχουμε μια απωλεια ανα 4500 ωρες πτησης.Σε ενα Ρωσικο site οι καταριψεις με πυραυλους δινονταν απο 110-120,με πανω απο 1000 βολες πυραυλων,πρακτικα 1 στις 8-10 βολες οδηγουσε σε καταρριψη.