Στο στόχαστρο η HAL για την πτώση του Su-30
To Su-30 MKI που συνετρίβη στις 13.12.2011 βρισκόταν σε δοκιμαστική πτήση.Το μαχητικό είχε συμπληρώσει 400 ώρες πτήσης και μόλις είχε περάσει την δεύτερη προγραμματισμένη συντήρηση (ανά 200 ώρες).
@ |
Πηγές από την επιτροπή που ερευνά τα αίτια της πτώσης αναφέρουν ότι οι ιπτάμενοι δεν μπορούσαν να ελέγξουν το αεροσκάφος λόγω ταλαντώσεων (δελφινισμοί) που εμφανίστηκαν χωρίς προειδοποίηση κάποιας βλάβης δείχνοντας έτσι και ζήτημα στην ποιότητα κατασκευής.
Πρόκειται για το τρίτο μαχητικό του τύπου που χάνει η Ινδική π.α. λόγω μηχανικής βλάβης,το Νοέμβριο του 2009 είχε ξεσπάσει φωτιά ενώ τον Απρίλιο του ίδιου έτους είχε εμφανιστεί βλάβη στο FBW του αεροσκάφους.To συγκεκριμένο Su-30 είχε κατασκευασθεί από την HAL στο εργοστάσιο Nashik μεταξύ 2009-10.
Στο διαδίκτυο έχουν ήδη εμφανιστεί αρνητικά σχόλια για τα χαμηλής ποιότητας ανταλλακτικά που χρησιμοποιεί η HAL και την φτωχή λογιστική υποστήριξη στα Ρωσσικής κατασκευής α/φοι μιλώντας για refurbished ανταλλακτικά.Πηγές από την Hindustan Aeronautics Limited μιλούν για ζητήματα ποιότητας στο σχεδιασμό του αεροσκάφους που τα γνωρίζει η Ινδική π.α. πετώντας έτσι το μπαλάκι στους Ρώσσους.
Το FDR (flight data recorder) και τμήματα του αεροσκάφους συλλέχθηκαν από τον τόπο της συντριβής και θα φωτίσουν τα ακριβή αίτια του ατυχήματος.
(C)Indian af |
Μια εβδομάδα μετά την απώλεια του α/φους,ο Ινδός Α/ΓΕΑ σε μια προσπάθεια εξύψωσης του ηθικού του προσωπικού πέταξε με μαχητικό του τύπου.Ο ίδιος δήλωσε ότι το Su-30MKI βρίσκεται σε ικανά χέρια.
0 σχόλια