''Ενδιάμεσο'' Quiz 15

aviationlive | 10/14/2013 04:43:00 μ.μ. | 22 σχόλια


Το ερώτημα της εβδομάδας : που οφείλεται η σκούρα μεταλλική απόχρωση των Ελληνικών F-16C/D Block 52+, που τους προσδίδει αυτή την "βρώμικη" όψη; Ακολουθούν δύο ενδεικτικές φωτογραφίες. Τα σχόλια με τις σωστές απαντήσεις θα είναι ανοίξουν την επόμενη Δευτέρα.

@ HAF.gr
(C) Markus Schrader


Η απάντηση βρίσκεται εδώ.

Category: ,

22 σχόλια

  1. Ανώνυμος says:

    Ειναι προφανες,δεν πλενονται οι υπολογοι.

  2. Ανώνυμος says:

    προδοτες

  3. 9:45 τι ακριβώς θες να πείς;

  4. Icarus says:

    Special low-observability paint

  5. Ανώνυμος says:

    κοιτάξτε πως ήταν και πως (τα;) κατάντησαν.. http://www.haf.gr/media/photos/planes/fighters/F-16/f_16_52+_16.jpg

  6. 11:27 μ.μ. η εμφάνιση των 52+ μη συγχέεται με τη λειτουργικότητα τους. Υπομονή μέχρι τη Δευτέρα.

    Μερικά παραδείγματα από Ιταλία, Χιλή, ΗΠΑ

    http://www.spangdahlem.af.mil/shared/media/photodb/photos/091120-F-8920C-437.jpg

    http://www.airfighters.com/photo/128663/M/Chile-Air-Force/General-Dynamics-F-16D-Fighting-Falcon/858/

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b4/2010-08-01_F-16_Italian_Airforce_01.jpg

  7. Ανώνυμος says:

    Είναι από το βάψιμο, αλλά γιατί τα Μ μετά από 4 χρόνια είναι, σχεδόν, μια χαρά;

  8. Ανώνυμος says:

    Έχει όμως στο καμουφλάζ τους...

  9. 1:00 Αν και δεν είμαι ο κατάλληλος για να μιλήσω για την απόδοση της οπτικά, έχω διαβάσει σε ισραηλινό έντυπο ότι το "γκρίζο" λειτουργεί άριστα στο περιβάλλον του Αιγαίου.

  10. Manolis says:

    Bαφη αντι radar / IR του προγραμματος Have Glass II. H USAF εχει φθασει στην Have Glass IV:
    http://theaviationist.com/2012/08/30/have-glass/

  11. Manolis says:

    Anti Radar/IR βαφη HAVE GLASS II. Η USAF εχει φθασει το Νο IV . Και ενα υποκουιζ: Γινεται στην Ελλαδα τετοια βαφη?

  12. Ανώνυμος says:

    Λες και αυτοί οι άπλυτοι τεχνικοί (όπως ανέφερε κάποιος) δεν πονάνε τα αεροπλάνα που συντηρούν καθημερινά παρά τις αντιξοότητες... Και για την ιστορία η συγκεκριμένη φωτογραφία τραβήχτηκε με το αεροσκάφος να έχει μόλις 5 εξόδους μετά από πλυντήριο και έχοντας βραχεί από μια καταιγίδα που κράτησε σχεδόν μια μέρα!!! Μάλλον λοιπόν δεν φταίει η βρομιά...

  13. Ανώνυμος says:

    Ποια φωτογραφία ακριβώς;
    Τα F-16 μετά από πόσους εξόδους τα πλένουν... ;

  14. Ανώνυμος says:

    Είναι βρώμικα γιατί γ@m@Ν€ εξίσου "βρώμικα"...

  15. Manolis says:

    Αυτο το ενδιαμεσο εχει πολυ γελιο. Θα δουμε και κω@@@ς σε λιγο ! Κeep it this way, Avιationlive!

  16. Manolis says:

    Τωρα που το σκεφτομαι , τα τουρκικα ειναι παντα καθαρα και φρεσκοβαμμενα στις φωτογραφιες, σαν γκομενες που πανε ραντεβου ! ¨:):):):)

  17. Ανώνυμος says:

    Οποιος το εχει δει απο κοντα... μαλλον λαθος το εχει ακουμπισει το αεροπλανο αυτο με την συγκεκριμενη βαφη, μπορει να καταλαβει γιατι ειναι "βρωμικο" θα δει την ιδιαιτεροτητα και εαν ρωτησει θα συμφωνησει γιατι δεν πρεπει να γυαλιζει οπως τα αλλα...
    Χρηστος

  18. Ανώνυμος says:

    "την επόμενη Δευτέρα"
    :)

  19. Υπομονή μέχρι το βράδυ.

  20. Η απάντηση

    http://www.aviationlive.org/2013/10/have-glass.html

  21. Ανώνυμος says:

    η εφαρμογη των υλικων (Have Glass II) γινεται στην ελλαδα απο εξουσιοδοτιμενο απο την LM προσωπικο της ΠΑ