Ο Σύλλογος ''Αναχαίτιση'' Στην Άσκηση ''Ηνίοχος 2014''

aviationlive | 5/22/2014 07:33:00 μ.μ. | 9 σχόλια

Tην Πέμπτη 03.04.2014, ο Πανελλήνιος Σύλλογος Φίλων Πολεμικής Αεροπορίας "ΑΝΑΧΑΙΤΙΣΗ" είχε την χαρά και τιμή να παρευρεθεί στο Media Day που διοργάνωσε η ΠΑ στα πλαίσια της άσκησης ΗΝΙΟΧΟΣ.





Tα μέλη του Συλλόγου παρακολούθησαν από κοντά την προετοιμασία ιπταμένων και αεροσκαφών από τους τεχνικούς υπολόγους τους πριν τις ημερήσιες εξόδους ενώ έγιναν μάρτυρες του καταιγιστικού ρυθμού 40 και πλεόν εξόδων, με τις τροχοδρομήσεις και απογειώσεις των αεροσκαφών να εξελίσσονται παράλληλα σε όλο το μήκος και πλάτος της 117ΠΜ.
 

Category: ,

9 σχόλια

  1. Ανώνυμος says:

    Ωραίες φωτό...
    Καθαρά τα F-16M :)

    ~SuperViper

  2. Όντως! Είναι φωτογραφίες για το αρχείο.

  3. τι είναι αυτό που φαίνεται ανρτημένο στην πτέρυγα του Α-7 ? Σαν σύστημα καθοδήγησης μοιάζει....

  4. Ανώνυμος says:

    http://i1172.photobucket.com/albums/r572/AHZ6647/AHZ6647108/image002_zps1ab9e0fa.gif

  5. gloc says:

    To LANA είναι.....FLIR από τα πρώτα συστήματα υπερύθρων για χαμηλή ναυτιλία το βράδυ με αρκετούς περιορισμούς όμως στο ύψος και στις καιρικές συνθήκες....

  6. gloc says:

    To LANA είναι.....FLIR από τα πρώτα συστήματα υπερύθρων για χαμηλή ναυτιλία το βράδυ με αρκετούς περιορισμούς όμως στο ύψος και στις καιρικές συνθήκες....

  7. Manolis says:

    Δεν ξερω αν μπορουν (και αν εχει νοημα) να αξιοποιηθουν σε αλλο ιπταμενο μεσο τα LANA FLIR (C-130, P-3) . Υποψιν οτι εχει πολυ ευρυτερη απεικονιση ακομη και απο τα LANTIRN.

  8. gloc says:

    Βασικό του πρόβλημα η ελλειψη αίσθησης του βάθους σε σχέση με το LANTIRN,το οποίο αποτελείται και από αυτόματο σύστημα αποφυγής αναγλύφου...είναι παρωχημένης τεχνολογίας και δύσκολο στην συντήρηση του.Ίσως ο αισθητήρας του να μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην ολοκλήρωση ενός εγχώριου συστήματος...σημειωτέον ότι τα Α-7 με την βοήθεια του LANA κατά τις νυχτερινές προσβολές έχουν ελάχιστο ύψος πτήσης τα 3000 πόδια σε ομαλό ανάγλυφο και τα 5000 πόδια σε ορεινό ανάγλυφο.

  9. Manolis says:

    Το LANA στα Α-7 χρησιμοποιουταν (σε συνδυασμο με το ρανταρ του αεροσκαφους , το οποιο ειχε δικη του διαμορφωση αποφυγής αναγλύφου ) για ναυτιλια, αναγνωριση και στοχοποιηση. Οποτε το πρόβλημα ελλειψης αίσθησης του βάθους ηταν κρισιμο για την αποστολη του Α-7. Φυσικα δεν εχει νοημα να χρησιμοποιηθει σε μαχητικο παλι, αλλα ισως να αξιζε τον κοπο για απλη αναγνωριση σε υφισταμενο περιπολικο αεροπλανο C-130, P-3. Και παλι λεω εαν και ισως. Απο το τιποτε...