Ενδιάμεσο ''Quiz 31''

aviationlive | 5/20/2014 10:15:00 π.μ. | 10 σχόλια

@ e-haf.org

Τελικά υπήρξε χειριστής της ΠΑ που να διέσχισε τον Ισθμό της Κορίνθου;

To ενδιάμεσο Quiz της εβδομάδας θα το σχολιάσουμε στην αντίστοιχη ανάρτηση του blog Dr Flight... που σε λίγες μέρες συμπληρώνει 4 χρόνια αναζήτησης.

Category: ,

10 σχόλια

  1. Ανώνυμος says:

    Ενα βελγικο F-16 που ειχε πεσει κατα την διαρκεια ασκησης,ειχαν πει οτι προσπαθουσε να ακολουθησει ενα Α-7 μεσα στον ισθμο.Οι Ελληνες χειριστες κρατvωτας ενα επιπεδο φιλοξενιας(μη θελοντας να εκθεσουν τους Βελγους) δεν πεταξαν χαμηλα,και μετα απο παρατηρησεις των Βελγων οτι εσεις δεν πετατε χαμηλα,σε μια εξοδο ακολουθησε το follow me με τα γνωστα αποτελεσματα.Αυτα ελεγαν τοτε χειριστες στην 343.

  2. Πυγμαλίων says:

    Στο παραπάνω που γράφεις TSIMUHA γιατί να το λένε το περιστατικό χειριστές της 343 που καμία σχέση δεν έχουν και όχι Α-7ρηδες ?

  3. Σύμφωνα με το Ευαγγέλιο (f-16.net)


    07 Sep 1993 Hit power lines at 450 ft near Neochorion, Greece. Cdt. Dirk Claeys ejected safely
    http://www.f-16.net/aircraft-database/F-16/airframe-profile/825/

  4. Vasilis 07 says:

    F-16A (S/N FA-64) της 23 Sqn “Devils” της Βελγικής Πολεμικής Αεροπορίας συνετρίβη στην περιοχή Νεοχωρίου Αρκαδίας όταν ο κινητήρας εισρόφησε μεγάλο πουλί. O πιλότος χρησιμοποίησε το εκτινασσόμενο καθισμά του και διασώθηκε λίγο πριν το αεροπλάνο συντριβεί σε θαμνώδη περιοχή και αφού κατέστρεψε καλώδια παροχής ηλεκτρικού και προκάλεσε πυρκαγιά σε έκταση 540 στρεμμάτων. Το αεροπλάνο ανήκε σε μοίρα που βρισκόταν στην Ελλάδα στα πλαίσια ανταλλαγών μονάδων μεταξύ των χωρών μελών του NATO. Συγκεκριμένα το βελγικό αεροπλάνο εκτελούσε στην συγκεκριμένη αποστολή πτήση με ελληνικό A-7H και επιχειρούσαν από την αεροπορική βάση στη Σούδα. Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, τα δύο αεροπλάνα βρίσκονταν σε μικρό ύψος όταν το βελγικό F-16 φάνηκε να χάνει απότομα ύψος, ενώ εκτελούσε ελιγμό ανόδου.

  5. Ανώνυμος says:

    Για τον απλο λογο,οτι υπηρετησα στην 343 και το ακουσα να το λενε χειριστες εκει,το κατα ποσο ειναι αληθεια η οχι δεν μπορω να το ξερω.Μεταξυ του ιπταμενου προσωπικου κυκλοφορουν ολα τα νεα στην ΠΑ.

  6. Ανώνυμος says:

    Αν θυμαμαι καλα στο περιστατικο με το Βελγικο Φου-16, εψαχναν για μερες την δεξαμενη της υδραζινης χωρις αποτελεσμα, μεχρι αναφερανε στα τοπικα μεσα; στομα με στομα; δεν θυμαμαι καλα για το τι ειναι αυτη η ωραια και γυαλιστερη δεξαμενη και το τι ειχε μεσα.... τοτε την παρεδωσε ενας βοσκος που ειχε σκοπο να την κανει ψησταρια οπως τους θερμοσιφωνες... και παλι λεω εαν θυμαμαι καλα και δεν ηταν κουβεντες μεταξυ "μας" οπως προανεφετε και ο φιλος μας Τσιμουχας

    Χρηστος.
    Υ.Γ οσο για το κουϊζ μεσα σε 22 χρονια εχω ακουσει το περασμα απο ολους τους τυπους των χρονων εκεινων... (Α-7, F-4, F-104) για F-5 και F-1 δεν εχω ακουσει αρα υποθετω ειναι κατηγορια MythBusters

  7. Ανώνυμος says:

    Και κατι αλλο σχετικα με τους Βελγους, ηταν ανταλλαγη μοιρων με την 340ΜΒ και η Βελγικη μοιρα ηταν την 23SQN Devils που είχει κλεισει πια.
    http://www.airsceneuk.org.uk/hangar/2002/23sq/23sq.htm
    http://www.ejection-history.org.uk/Aircraft_by_Type/F-16/BELGIUM/f_16_belgium.htm (7th September 1993
    BAF F-16 F 64 23 sqn collision with a high-voltage line near Neochorion, Greece during an exchange of squadron with the 340 Mira Souda Bay, Cdt Claeys)
    Χρηστος

  8. Manolis says:

    Πως λεμε μπριζολα στα καρβουνα, αμε και κοκορετσι στην υδραζινη.

  9. Philip says:

    Πολύ ωραία φωτό! Wallparer παντού. Μπορώ να την βρω σε καλύτερη ανάλυση;

  10. Ανώνυμος says:

    Η φωτό είναι φωτομοντάζ βέβαια...