Bu/No Ελληνικών A-7H / TA-7H Corsair

aviationlive | 12/14/2011 03:07:00 μ.μ. | 11 σχόλια

DSC01923


A-7HΜοίραΠαρατηρήσεις - Φωτογραφίες
159662340 ΜΔΒ03.09.77 Απωλέσθη
159663347 MB11.09.85 Απωλέσθη
159664
Mουσείο Π.Α.
159665

159666345 ΜΒ01.11.00 Απωλέσθη
159667

159913340 ΜΔΒRIAT 98 / Πηγή ανταλλακτικών - Σε αποθήκευση
159914345 MBXX.05.84 Sqn exchange 28 Gruppo / Πηγή ανταλλακτικών
159915
25.10.75 Φρανκφούρτη προ παράδοσης / 08.07.83 Απωλέσθη
159916
Πηγή ανταλλακτικών
159917347 MB25.10.75 Φρανκφούρτη , προ παράδοσης / 07.03.90 Απωλέσθη
159918336 ΜΒ26.11.03 Απωλέσθη 1 , 2  / Πηγή ανταλλακτικών
159919
07.01.92 Απωλέσθη
159920
20.03.84 Απωλέσθη
159921
Πηγή ανταλλακτικών - Σε αποθήκευση
159922345 ΜΒ23.07.82 Απωλέσθη
159923340 ΜΒ30.12.80 Απωλέσθη
159924345 ΜΒ27.08.97 Απωλέσθη
159925
Πηγή ανταλλακτικών
159926
Στατικό στην 116 ΜΒ 1 , 2
159927
Πηγή ανταλλακτικών
159928345 ΜΒ02.08.77 Απωλέσθη
159929
XX.05.84 Sqn exchange 28 Gruppo / Πηγή ανταλλακτικών
159930345 ΜΒ11.02.83 Απωλέσθη
159931
Πηγή ανταλλακτικών
159932
Πηγή ανταλλακτικών
159933
Πηγή ανταλλακτικών
159934340 ΜΔΒ11.01.96 Απωλέσθη
159935
114ΠΜ
159936
Πηγή ανταλλακτικών
159937
115 ΠΜ Gateguard 1 , 2
159938
Πηγή ανταλλακτικών
159939
XX.05.84 Sqn exchange 28 Gruppo / Πηγή ανταλλακτικών - Σε αποθήκευση
159940340 ΜΔΒ16.05.00 Απωλέσθη
159941345 ΜΒ13.05.81 Απωλέσθη
159942345 ΜΒ29.06.82 Απωλέσθη
159943340 ΜΔΒ17.06.87
159944
Πηγή ανταλλακτικών - Σε αποθήκευση
159945345 ΜΒ20.08.97 Απωλέσθη
159946347 MBΠηγή ανταλλακτικών - Σε αποθήκευση
159947
Πηγή ανταλλακτικών
159948347 ΜΒ
159949
Volkel open days 2000 / Πηγή ανταλλακτικών - Σε αποθήκευση
159950347 ΜΒ07.11.80 347 ΜΒ στατική / XX.05.00 Sqn exchange 132 Gruppo 1 , 2
159951345 ΜΒ13.08.98 Απωλέσθη
159952
RIAT '89 1 , 2 / 116 ΠΜ Gateguard
159953
Πηγή ανταλλακτικών - Σε αποθήκευση
159954
Πηγή ανταλλακτικών - Σε αποθήκευση
159955347 MB11.09.85 Απωλέσθη
159956
Πηγή ανταλλακτικών - Σε αποθήκευση
159957
07.11.80 347 ΜΒ / Πηγή ανταλλακτικών
159958347 MB10.05.84 Απωλέσθη
159959340 ΜΔΒΠηγή ανταλλακτικών
159960347 ΜΒ09.03.83 Απωλέσθη
159961
Πηγή ανταλλακτικών - Σε αποθήκευση
159962
Πηγή ανταλλακτικών - Σε αποθήκευση
159963
05.07.05 Απωλέσθη
159964
Μετασκευή από A-7H σε TA-7H ; / 23.02.78 Απωλέσθη
159965
Πηγή ανταλλακτικών - Σε αποθήκευση
159966
08.04.02 Επετειακό 340 MB / Πηγή ανταλλακτικών - Σε αποθήκευση

  
TA-7H Μοίρα Παρατηρήσεις - Φωτογραφίες
159964
Μετασκευή από A-7H σε TA-7H ; / 23.02.78 Απωλέσθη
161218

161219

161220

161221

161222

Category: , , , , ,

11 σχόλια

  1. Ανώνυμος says:

    Δεν έχει γίνει μετακατασκευή σε δικό μας Α/ΤΑ-7Η, έχουν γίνει κάποια Α-7Β&C σε ΤΑ-7C

    http://www.joebaugher.com/navy_serials/thirdseries19.html και οχι μονο
    Α-7Β σε ΤΑ-7C που ήρθαν Ελλαδα
    154424, 154477 (c/n B-117), 154489 (c/n C-129), 154507

    Α-7C σε ΤΑ-7C που ήρθαν Ελλαδα
    156750 (c/n E.017),156753 (c/n E.020), 156767 (c/n E.034) , 156768 (c/n E.035), 156774 (c/n E.041) ,156784 (c/n E.051), 156787 (c/n E.054), 156790 (c/n E.057), 156795 (c/n E.062), 156800 (c/n E.067),

    Οι Πορτογαλοι πήραν καποια εαν οχι ολα τα TA-7P απο μετακατασκευη των A-7A
    Χρήστος Σ.

  2. Manolis says:

    Oχι Χρηστο, υπηρξε ενα Α-7Η που επεστρεψε και μετασκευαστηκε στις ΗΠΑ σε διθεσιο ΤΑ-7Η, παραλληλα με την (ετεροχρονισμενη) αγορα νεων διθεσιων.

  3. Για το 159964 υπάρχουν οι παρακάτω δύο μαρτυρίες

    Το α/φος 159964 όντος πήγε στην Αμερική αλλά για επισκευή μετα από ατύχημα το 1977 και επέστρεψε ως Α-7Η, δεν μετατράπηκε ποτέ σε ΤΑ-7Η.
    Καταστράφηκε σε ατύχημα στη Λάρισα στισ 23/02/78 και έκτοτε το κουφάρι του βρίσκονταν στο Dump της Λάρισας.
    Ειναι λάθος να πιστεύουμε οτι Τα δυθέσια ΤΑ-7Η ήταν εξη αυτά ήσαν πάντα πέντε και όλα κατασκευασμένα καινούργια. Σκεφθήτε οτι την εποχή εκείνη δεν υπήρχε άλλωστε λόγος κατασκευής προτοτύπου καθώς ήδη υπήρχαν τα ΤΑ-7C αλλά και Α-7Κ σε παραγωγή.

    http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,12478.msg255953.html#msg255953

    τα ΤΑ-7Η πάντα ήταν 5 και 55 τα μονοθέσια και το ξέρω γιατί ήμουν εκεί για εκπαίδευση από τους πρώτους

    http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,12478.msg255958.html#msg255958

    Βέβαια, μια φωτογραφία του αεροσκάφους θα έλυνε το γρίφο.

  4. Ανώνυμος says:

    @ aviotionlive, Εώς ένα μέρος που ξερω έχεις δικιο, τα διθεσια ήταν παντα 5... αυτο που πηγε Αμερικη δεν ξερω εαν ηταν το 964 ή το 931, πάντως υπαρχουν φωτο (οχι στο ιντερνετ) που δειχνουν ένα Α-7Η να το βαζουν μεσα σε C-(αυτο δεν το θυμαμαι) και να το πηγαινουν στην Αμερικη και το ατυχημα ειχε γινει στην Σουδα (εαν το θυμηθω θα ρωτησω ποιο ηταν, εαν δεν κανω λαθος είχε "πιασει" μονο του) την φωτο ομως την εχω δει...
    Χρηστος

  5. Ανώνυμος says:

    Α! Και κατι αλλο (τα θυμαμαι ενα ενα) μετά απο μεγαλη ανακατασκευή ή τροποποίηση η εταιρία κατασκευής έχει το δικαιωμα να αλλαξει το σειριακο αριθμο του Α/Φ, αυτή ειναι μια τακτικη που την εφαρμοζουν οι εταιρίες κατασκευης Α/Φ για λογαριασμο της USAF, για εναν πολυ απλο λογο, η αριθμιση της USAF αρχιζει παντα με τα 2 πρωτα νουμερα να ειναι το οικονομικο ετος παραγγελειας του Α/Φ πχ F-4E tail#71756 ολοκληρω ομως το S/N ειναι 77-7156 (δηλαδη το 1756 αεροσκαφος που κατασκευαστηκε για το ετος 1977)
    Οι εταιρίες όμως που καταστευαζουν Α/Φ για το USNAVY αρχιζουν και μετρανε (ξανα) απο το 1940 δλδ το 159964 ήταν το 159.964 Α/Φ που φτιαχτηκε με εντολη του USNAVY απο το 1940 και γι'αυτο δεν ακολουθουνε την τακτικη (συνηθως) να ξανα αριθμιζουν Α/Φ. Απο την σελιδα που εδωσα στην αρχη βλεπεις αρκετα πραγματα σε οτι αφορα Α?Φ και την πορεια του. παραδειγμα ξανα ειναι τα Α-7 οπου 159638/159661 ειναι Α-7Ε, 159662/159667 Α-7Η και 159668/159679 ξανα ειναι Α-7Ε
    Σας κουρασα... (κατα λαθος εκανα πριν αποστολη πριν τελειωσω το μνμ)
    Χρηστος

  6. Γι αυτο το ναυτικο εχει buno αντι sn της usaf :-) Καθόλου δεν κουρασες Χρήστο, ευχαριστώ για τη συμμετοχή.

  7. Manolis says:

    Kαι η τελευταια πτησιμη Ντακοτα της ΠΑ (46122 ?) νομιζω ειχε αλλαξει S/N μετα απο ατυχημα στην Κορεα και επακολουθη μεγαλη επισκευη στις ΗΠΑ. Καινουριο πρακτικα το ειχαν κανει.

  8. Ανώνυμος says:

    Εδω λέει την ιστορία της
    http://cgibin.rcn.com/jeremy.k/cgi-bin/gzUsafSearch.pl?target=49-2622&content=

    Serial Number Criteria: 49-2622
    Description Criteria:
    Data last updated: Sat Jan 26 11:04:35 2013

    49-2612 ... 49-2641 (EXACT MATCH)
    Douglas C-47 Skytrain
    For Greece under MDAP as 612/641
    2616 hit by USAF F-80 during takeoff at K-13, Korea Dec 22, 1952.
    2622 (c/n 20474) was ex 43-16008 that had gone to civil registry as NC15836
    and later N15836 that was requ+ired by USAF in 1949.
    still flying with Greek AF bearing serial 49-2622. Has been under IRAN
    at Hellenic Aircraft Industries from Oct 31, 2004. Expected to be returned
    to Greek AF Jun 2005 with about 3 more years of operational use.
    2626 noted preserved at Elefsis Sep 2005.
    2627 noted derelict at Sedes AB, Greece Oct 2004
    2630 noted dumped at Athens Hellenikon Mar 1998. This airfield is now closed and is
    being developed as an Olympic sports stadium.
    2634 noted derelict at Sedes AB, Greece Oct 2004
    2635 noted derelict at Sedes AB, Greece Oct 2004
    2638 noted derelict at Sedes AB, Greece Oct 2004

    Το συγκεκριμενο site είναι τρομερο (για εμενα) ο τυπος εχει ριξει απιστευτη δουλεια
    Χρηστος

  9. Ανώνυμος says:

    Τελικα το S/N (b/n) του Α-7Η το οποιο πηγε στην Αμερικη με C- οπου παλια ειχα δει τις φωτο και για το οποιο ειναι ο μυθος για το ΤΑ-7Η ειναι το 159921 (Πιο αξιοπιστη πηγη για αυτο ΔΕΝ υπαρχει..., και καλα θυμομουν το τι εγινε και πηγε στην Αμερικη.
    Y.Γ το 931 έχει ενα αλλο περιστατικο για το οποιο εχει γινει μυθος το 931 και το Α-7Η
    Χρηστος

  10. Χρήστο μήπως υπάρχει η φωτογραφία του 159921 στο C-; Μια φωτογραφία του 159964 θα ξεκαθάριζε αν τελικά είχε μετατραπεί διθέσιο.

  11. Ανώνυμος says:

    Διθεσιο δεν εχει γινει σιγουρα, το λινκ του http://www.joebaugher.com ειναι ξεκαθαρο σε αυτο το κομμαατι συν οτι εαν ειχε γινει δεν θα ειχε σε συνεχεια αριθμου σειρας 218,219,220,221,222, Η φωτο ηταν σε ενα αλμπουμ παλιο με πολλες φωτο ουτε καν θυμαμαι που στο καλο μου το εδειξαν... τωρα εαν φαω καμια αναλαμπη...

    Xρηστος