Bu/No Ελληνικών A-7H / TA-7H Corsair
TA-7H | Μοίρα | Παρατηρήσεις - Φωτογραφίες |
Μετασκευή από A-7H σε TA-7H ; / 23.02.78 Απωλέσθη | ||
161218 | ||
161219 | ||
161220 | ||
161221 | ||
161222 |
Home 336 , 340 , 345 , 347 , a-7 , S/N Bu/No Ελληνικών A-7H / TA-7H Corsair
TA-7H | Μοίρα | Παρατηρήσεις - Φωτογραφίες |
Μετασκευή από A-7H σε TA-7H ; / 23.02.78 Απωλέσθη | ||
161218 | ||
161219 | ||
161220 | ||
161221 | ||
161222 |
Δείτε Επίσης:
Ενημέρωση για τις τελευταίες αναρτήσεις
Δεν έχει γίνει μετακατασκευή σε δικό μας Α/ΤΑ-7Η, έχουν γίνει κάποια Α-7Β&C σε ΤΑ-7C
http://www.joebaugher.com/navy_serials/thirdseries19.html και οχι μονο
Α-7Β σε ΤΑ-7C που ήρθαν Ελλαδα
154424, 154477 (c/n B-117), 154489 (c/n C-129), 154507
Α-7C σε ΤΑ-7C που ήρθαν Ελλαδα
156750 (c/n E.017),156753 (c/n E.020), 156767 (c/n E.034) , 156768 (c/n E.035), 156774 (c/n E.041) ,156784 (c/n E.051), 156787 (c/n E.054), 156790 (c/n E.057), 156795 (c/n E.062), 156800 (c/n E.067),
Οι Πορτογαλοι πήραν καποια εαν οχι ολα τα TA-7P απο μετακατασκευη των A-7A
Χρήστος Σ.
Oχι Χρηστο, υπηρξε ενα Α-7Η που επεστρεψε και μετασκευαστηκε στις ΗΠΑ σε διθεσιο ΤΑ-7Η, παραλληλα με την (ετεροχρονισμενη) αγορα νεων διθεσιων.
Για το 159964 υπάρχουν οι παρακάτω δύο μαρτυρίες
Το α/φος 159964 όντος πήγε στην Αμερική αλλά για επισκευή μετα από ατύχημα το 1977 και επέστρεψε ως Α-7Η, δεν μετατράπηκε ποτέ σε ΤΑ-7Η.
Καταστράφηκε σε ατύχημα στη Λάρισα στισ 23/02/78 και έκτοτε το κουφάρι του βρίσκονταν στο Dump της Λάρισας.
Ειναι λάθος να πιστεύουμε οτι Τα δυθέσια ΤΑ-7Η ήταν εξη αυτά ήσαν πάντα πέντε και όλα κατασκευασμένα καινούργια. Σκεφθήτε οτι την εποχή εκείνη δεν υπήρχε άλλωστε λόγος κατασκευής προτοτύπου καθώς ήδη υπήρχαν τα ΤΑ-7C αλλά και Α-7Κ σε παραγωγή.
http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,12478.msg255953.html#msg255953
τα ΤΑ-7Η πάντα ήταν 5 και 55 τα μονοθέσια και το ξέρω γιατί ήμουν εκεί για εκπαίδευση από τους πρώτους
http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,12478.msg255958.html#msg255958
Βέβαια, μια φωτογραφία του αεροσκάφους θα έλυνε το γρίφο.
@ aviotionlive, Εώς ένα μέρος που ξερω έχεις δικιο, τα διθεσια ήταν παντα 5... αυτο που πηγε Αμερικη δεν ξερω εαν ηταν το 964 ή το 931, πάντως υπαρχουν φωτο (οχι στο ιντερνετ) που δειχνουν ένα Α-7Η να το βαζουν μεσα σε C-(αυτο δεν το θυμαμαι) και να το πηγαινουν στην Αμερικη και το ατυχημα ειχε γινει στην Σουδα (εαν το θυμηθω θα ρωτησω ποιο ηταν, εαν δεν κανω λαθος είχε "πιασει" μονο του) την φωτο ομως την εχω δει...
Χρηστος
Α! Και κατι αλλο (τα θυμαμαι ενα ενα) μετά απο μεγαλη ανακατασκευή ή τροποποίηση η εταιρία κατασκευής έχει το δικαιωμα να αλλαξει το σειριακο αριθμο του Α/Φ, αυτή ειναι μια τακτικη που την εφαρμοζουν οι εταιρίες κατασκευης Α/Φ για λογαριασμο της USAF, για εναν πολυ απλο λογο, η αριθμιση της USAF αρχιζει παντα με τα 2 πρωτα νουμερα να ειναι το οικονομικο ετος παραγγελειας του Α/Φ πχ F-4E tail#71756 ολοκληρω ομως το S/N ειναι 77-7156 (δηλαδη το 1756 αεροσκαφος που κατασκευαστηκε για το ετος 1977)
Οι εταιρίες όμως που καταστευαζουν Α/Φ για το USNAVY αρχιζουν και μετρανε (ξανα) απο το 1940 δλδ το 159964 ήταν το 159.964 Α/Φ που φτιαχτηκε με εντολη του USNAVY απο το 1940 και γι'αυτο δεν ακολουθουνε την τακτικη (συνηθως) να ξανα αριθμιζουν Α/Φ. Απο την σελιδα που εδωσα στην αρχη βλεπεις αρκετα πραγματα σε οτι αφορα Α?Φ και την πορεια του. παραδειγμα ξανα ειναι τα Α-7 οπου 159638/159661 ειναι Α-7Ε, 159662/159667 Α-7Η και 159668/159679 ξανα ειναι Α-7Ε
Σας κουρασα... (κατα λαθος εκανα πριν αποστολη πριν τελειωσω το μνμ)
Χρηστος
Γι αυτο το ναυτικο εχει buno αντι sn της usaf :-) Καθόλου δεν κουρασες Χρήστο, ευχαριστώ για τη συμμετοχή.
Kαι η τελευταια πτησιμη Ντακοτα της ΠΑ (46122 ?) νομιζω ειχε αλλαξει S/N μετα απο ατυχημα στην Κορεα και επακολουθη μεγαλη επισκευη στις ΗΠΑ. Καινουριο πρακτικα το ειχαν κανει.
Εδω λέει την ιστορία της
http://cgibin.rcn.com/jeremy.k/cgi-bin/gzUsafSearch.pl?target=49-2622&content=
Serial Number Criteria: 49-2622
Description Criteria:
Data last updated: Sat Jan 26 11:04:35 2013
49-2612 ... 49-2641 (EXACT MATCH)
Douglas C-47 Skytrain
For Greece under MDAP as 612/641
2616 hit by USAF F-80 during takeoff at K-13, Korea Dec 22, 1952.
2622 (c/n 20474) was ex 43-16008 that had gone to civil registry as NC15836
and later N15836 that was requ+ired by USAF in 1949.
still flying with Greek AF bearing serial 49-2622. Has been under IRAN
at Hellenic Aircraft Industries from Oct 31, 2004. Expected to be returned
to Greek AF Jun 2005 with about 3 more years of operational use.
2626 noted preserved at Elefsis Sep 2005.
2627 noted derelict at Sedes AB, Greece Oct 2004
2630 noted dumped at Athens Hellenikon Mar 1998. This airfield is now closed and is
being developed as an Olympic sports stadium.
2634 noted derelict at Sedes AB, Greece Oct 2004
2635 noted derelict at Sedes AB, Greece Oct 2004
2638 noted derelict at Sedes AB, Greece Oct 2004
Το συγκεκριμενο site είναι τρομερο (για εμενα) ο τυπος εχει ριξει απιστευτη δουλεια
Χρηστος
Τελικα το S/N (b/n) του Α-7Η το οποιο πηγε στην Αμερικη με C- οπου παλια ειχα δει τις φωτο και για το οποιο ειναι ο μυθος για το ΤΑ-7Η ειναι το 159921 (Πιο αξιοπιστη πηγη για αυτο ΔΕΝ υπαρχει..., και καλα θυμομουν το τι εγινε και πηγε στην Αμερικη.
Y.Γ το 931 έχει ενα αλλο περιστατικο για το οποιο εχει γινει μυθος το 931 και το Α-7Η
Χρηστος
Χρήστο μήπως υπάρχει η φωτογραφία του 159921 στο C-; Μια φωτογραφία του 159964 θα ξεκαθάριζε αν τελικά είχε μετατραπεί διθέσιο.
Διθεσιο δεν εχει γινει σιγουρα, το λινκ του http://www.joebaugher.com ειναι ξεκαθαρο σε αυτο το κομμαατι συν οτι εαν ειχε γινει δεν θα ειχε σε συνεχεια αριθμου σειρας 218,219,220,221,222, Η φωτο ηταν σε ενα αλμπουμ παλιο με πολλες φωτο ουτε καν θυμαμαι που στο καλο μου το εδειξαν... τωρα εαν φαω καμια αναλαμπη...
Xρηστος